کشف بیش از ۴ هزار کیلوگرم چای خارجی قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان، از کشف ۴ هزار و ۲۵۳ کیلوگرم چای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیونت در زنجان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد طراقیه در تشریح این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر حمل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان، مراتب توقیف یک دستگاه کامیونت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز – زنجان، کامیون مذکور را رویت و آن را با علائم هشداردهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مقدار ۴ هزار و ۲۵۳ کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش این مقدار چای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان زنجان با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز و جرائم اقتصادی از عموم مردم استان درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402061811215
  • خبرنگار :