تمدید مهلت ارسال درخواست شرکت در فراخوان حمایت از پژوهشگران پسادکتری

مهلت ارسال درخواست پژوهشگران برای شرکت در فراخوان حمایت از دوره‌های پسادکتری تحقیقات بنیادی مشترک شورای عالی عتف و بنیاد علم ایران تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد علم ایران، به‌منظور تقویت همکاری‌ها و نیز استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور، اجرای دوره پسادکتری نوع تحقیقاتی بنیادی موضوع بند ۳-۱ از ماده ۳ آئین‌نامه جذب و به‌کارگیری محققان پسادکتری دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، به‌صورت مشترک از سوی دبیرخانه شورای عالی عتف و بنیاد ملی علم ایران اجرا می‌شود.

متقاضیان دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی، می‌توانند با مراجعه به این سامانه (بخش قوانین و آئین‌نامه‌ها)، ابتدا آئین‌نامه جذب و به‌کارگیری محققان پسادکتری کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه حمایت از دوره‌های پسادکتری بنیاد ملی علم ایران را مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط مندرج در آئین‌نامه، بر روی آیکون دوره پسادکتری تحقیقات بنیادی کلیک و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند درخواست و ارسال مدارک و مستندات لازم اقدام کنند.

فاصله زمانی مجاز بین فارغ التحصیلی دکتری تا ارسال طرح پسا دکتری در صندوق ۳ سال و در عتف ۴ سال ذکر شده است مقرر شد این فاصله تا ۵ سال مجاز است به شرط آنکه در این سال‌ها پژوهشگر در حال پژوهش بوده و از پژوهش فاصله نگرفته نباشد.

در مورد تعداد مقالات پژوهشگر، مقرر شد پژوهشگرانی که در سه سال اخیر دارای ۲ مقاله منتشر شده در مجلات نمایه شده در پایگاه‌های Web of Science / Scopus باشند، مشروط بر کیفیت بالای مجله و تأیید در کارگروه‌های علمی مربوطه درخواست آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مهلت شرکت در فراخوان جذب و حمایت از پژوهشگران پسا دکتری تا روز ۱۴ شهریور ماه جاری بود که این زمان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه تمدید شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402061810937
  • خبرنگار : 30057