رییس ستاد اربعین استان خبر داد

برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در ۶۷ نقطه خراسان شمالی

رییس ستاد اربعین خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در ۶۷ نقطه این استان خبر داد.

حسن ناهیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی امروز در ۱۷ نقطه شهری  و ۵۰ روستای خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در شهرستان های شیروان و بام و صفی آباد امروز عصر و سایر نقاط صبح برگزار می شود که بیش از ۵۰ موکب برای نقاط برگزار شده ، پیش بینی شده و ۵۰ روستا و دهیاری نیز اعلام آمادگی کردند.


وی در ارتباط با زائرانی که برای اربعین حسینی به کربلا سفر کرده اند نیز اظهار کرد: به همان میزان که اطلاع رسانی برای تشویق و ترغیب بیشتر زائران جهت حضور در مراسم اربعین انجام شده باید اطلاع رسانی جهت نحوه بازگشت آنها هم انجام شود .


این مقام مسئول ادامه داد: برخی استان ها از تمام موضوعات مراسم اربعین اطلاع رسانی های لازم را داشتند که این اطلاع رسانی ها موجب عدم سرگردانی زائران خواهد شد.


وی تاکید کرد: سال آینده اطلاع رسانی از سوی موکب ها به طور جدی انجام شود تا زائران از محل موکب های مستقر استان خود آگاهی یابند.


ناهیدی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی، ترویجی و محتوایی از سوی مواکب هم اجرا می شود.


وی تاکید کرد: حضور چشمگیر بانوان در مراسم اربعین امسال، فراهم شدن زیرساخت های لازم، تمدید گذرنامه ها و فعال بودن مواکب درمانی از نقاط قوت مراسم اربعین امسال بود.
 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402061509746
  • خبرنگار : 50046