سرپرست مرکز:

دروس عملی مرکز علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی برگزار می‌شود

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر، گفت: با توجه به قرار گرفتن این مرکز آموزشی در قطب اقتصادی استان، دروس عملی در مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی و با هدف اشتغالزایی برگزار می‌شود.

مریم دهقان ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو توسط مرکز علمی کاربردی شبستر برای مهرماه سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی، افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم پاسخگویی به نیازهای جامعه را در دستور کار خود دارد.

وی در خصوص تاریخچه مرکز علمی کاربردی شبستر گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر در اواخر سال ۱۳۸۲ در ساختمان استیجاری تاسیس شده است.

وی افزود: در همان سال تعداد ۱۷۰ نفر دانشجو در رشته کاردانی کامپیوتر مشغول به تحصیل شده و از سال تاسیس تاکنون تعداد فارغ التحصیلان این مرکز ۲۹۱۲ نفر می‌باشد.

دهقان با اشاره به مزایای تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی، عنوان کرد: پایین بودن شهریه نسبت به سایر دانشگاه‌ها، تنوع و تخصصی بودن رشته‌ها با گرایش‌های مختلف و پویایی نظام آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با پیوند عمیق بین علوم و فناوری از مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد، مدارک فارغ التحصیلان این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و کاملا معتبرمی‌باشد. 

 سرپرست مرکز شبستر در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی، گفت: کسب مقام اول و مقام دوم مسابقات حفظ قرآن کریم، کسب مقام سوم کشوری در رشته شنا، کسب مقام دوم در رشته ورزشی تکواندو و عنوان مقام اول تا سوم استانی در رشته ورزشی فوتبال از افتخارات این مرکز آموزشی می‌باشد.

وی متذکر شد: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و دوره‌های آزاد با هدف ارتقای دانش افراد و ایجاد مهارت‌های لازم از نکات بارز مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر است.

وی ادامه داد: برای ورودی مهرماه سال جاری سه رشته در مقطع کاردانی با عناوین کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی، کاردانی حرفه‌ای توسعه دهنده وب (Front End) و کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی مربیگری پایه‌ی آمادگی جسمانی و یک رشته در مقطع کارشناسی با عنوان مهندسی فناوری صنایع غذایی - صنعت شیرینی و شکلات اضافه شده است.

مریم دهقان ضمن تشریح چشم انداز آینده مرکز آموزشی عنوان کرد: مرکز آموزش شبستر بعنوان یک مرکز آموزش علمی کاربردی وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد در جهت ارتقا سطح مهارت‌های شغلی و اعتلای پژوهش‌های علمی کاربردی گام‌های مؤثری بردارد.

وی تاکید کرد: درک نیازهای آموزشی دانشجویان و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به آنان، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی در چارچوب توافقات انجام شده با مراکز علمی و تحقیقاتی، ایجاد انگیزش، ارتقای سطح مهارت و کارایی کارکنان از طریق آموزش‌های علمی کاربردی سیستماتیک برنامه ریزی شده و مستمر، بهبود مداوم اثربخشی و کارایی و استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود به منظور ارتقای سطح مهارت‌ها و کاهش هزینه‌ها از عمده اهداف این مرکز آموزشی می‌باشد.

انتهای رپورتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402060805898
  • خبرنگار :