فرمانده انتظامی استان همدان:

هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت می‌شود

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: همدلی و هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در جامعه می‌شود.

سردار سلمان امیری چهارشنبه ۸ شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به همراه مدیران انتظامی در دیدار با استاندار همدان، اظهارکرد: رفتار و کردار شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی همیشگی همه ما باشد و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان برای تعالی میهن اسلامی و تحقق شعار سال گام برداریم و زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور و به ویژه استان همدان را مهیا سازیم.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم افتخار پلیس است و این روزها همکاران ما با ارائه خدمات مضاعف گذرنامه‌ای به شکل ویژه و کنترل تردد جاده‌ها و خدمات‌رسانی به زائران در اوج آمادگی قرار دارند.

امیری هفته دولت را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری‌های نیروی انتظامی و همه نهادها دانست و مطرح کرد: اگر امروز شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم بی‌شک به برکت خون شهدا و زحمات شبانه‌روزی مسئولان دولت و پلیس است.

فرمانده انتظامی استان همدان همکاری ادارات استان با پلیس را تبلوری از نقش‌آفرینی جمعی در تأمین امنیت دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر، با وفاداری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پربرکت عمر خود تلاش کردند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی‌عدالتی گام‌های بلندی بردارند.

امیری، ارتقاء امنیت و مبارزه با ناهنجاری‌ها را یکی از وظایف اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس در فرآیند تأمین امنیت اجتماعی همه‌جانبه تلاش کرده و باید سایر ارگان‌ها و نهادها به نقش خود در برقراری آرامش اجتماعی مردم عمل کنند.

استاندار همدان نیز با اشاره به اینکه اهتمام پلیس به مناسبت‌ها نشان از تعهد و احساس مسئولیت دارد، گفت: تعامل و هم‌افزایی کارکنان دولت با پلیس موجب کاهش جرائم و ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه خواهد شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو و نمونه ساده زیستی و تقوامحوری برای دولتمردان است و همه ما باید از شیوه زندگی این عزیزان بهره‌مند شویم.

وی تعامل و وحدت رویه بین اعضای شورای تأمین استان را یک حسن برای پیشبرد برنامه‌های پیش رو در استان دانست و یادآور شد: با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همت مسئولان و همراهی مردم استان همدان بتوانیم پاسخگوی اعتماد مردم استان باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402060805442
  • خبرنگار : 50035