سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطرح کرد:

لزوم تحقق اشتغال تعهد شده دستگاه‌های اجرایی لرستان

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تحقق اشتغال تعهد شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری و ثبت اشتغال ایجاد شده توسط این دستگاه‌ها در سامانه رصد تأکید کرد.

سید فرهاد ناصری‌نیا سی‌ویکم مرداد ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مکلف به ثبت اطلاعات اشتغال‌های ایجادی در سامانه ملی رصد شده‌اند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری آمار تعهد اشتغال خود را اعلام کرده‌اند، بنابراین هر دستگاه‌ ابتدا باید اشتغال تعهد شده خود را محقق و اطلاعات مربوط به اشتغال ایجاد شده را در سامانه رصد ثبت کرده و ما نیز آن را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری جوانان در لرستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری استان کمک و نقش خود را در این زمینه به بهترین نحو انجام دهند.

ناصری‌نیا بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با بسترسازی و برنامه‌ریزی‌های زمانبندی شده به ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی در چارچوب اعتباراتی که دولت به استان اختصاص می‌دهد و همچنین شناسایی افراد واجد شرایط برای سرمایه‌گذاری و ایجاد طرح‌های اقتصادی و اشتغال زمینه را فراهم و تسهیل کنیم.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: نظارت و راست‌آزمایی مهم‌ترین مسئله در طرح‌ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد است که باید دستگاه‌های اجرایی با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا به واجدین شرایط نظارت و پایشت اشتغال ثبت شده را با جدیت پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402060100060
  • خبرنگار : 50310