رئیس مراکز پزشکی شهرداری مشهد:

اولویت شورای شهر احداث مجموعه‌های خدمات‌رسانی در حاشیه شهر است

رئیس مراکز پزشکی شهرداری مشهد گفت: لوایحی در شورا وجود دارد که بتوانیم درمانگاه‌ها، کلینیک‌های بزرگ و بیمارستان‌هایی بسازیم که عموم مردم بتوانند استفاده کنند؛ تاکید و اولویت شورای شهر نیز حاشیه شهر است که در این قسمت‌ها مجموعه‌هایی برای مردم احداث شود.

داوود همتیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مراکز درمانی شهرداری مشهد اظهار کرد: ما در کنار این‌که در زمینه درمانی به کارمندان خود خدمت ارائه می‌دهیم، به شهروندان نیز ارائه خدمات داریم. درمانگاه‌های شهرداری مختص کارمندان شهرداری نیست و عموم شهروندان می‌توانند از خدمات این درمانگاه‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: شهرداری سه درمانگاه در خیابان پاستور، شهید کامیاب و میرزاکوچک‌خان و یک مرکز مشاوره در شهید دستغیب دارد. حدود ۷۰ درصد مراجعه به درمانگاه شماره سه در میرزاکوچک‌خان توسط عموم مردم انجام می‌شود. ما طرح‌های توسعه‌ای نیز در دستور کار داریم.

همتیان گفت: لوایحی در شورا وجود دارد که بتوانیم درمانگاه‌ها، کلینیک‌های بزرگ و بیمارستان‌هایی بسازیم که عموم مردم بتوانند استفاده کنند. تاکید و اولویت شورای شهر نیز حاشیه شهر است که در این قسمت‌ها مجموعه‌هایی برای مردم احداث شود.

رئیس مراکز پزشکی شهرداری مشهد با بیان این‌که مجموعه شهرداری به تمامی مراکز درمانی کمک می‌کند، ادامه داد: برخی بیمارستان‌ها به دستگاه سی‌تی‌اسکن نیاز دارند که براساس مصوبه شورا این تجهیزات را خریداری خواهیم کرد. 

وی گفت: شهرداری با مجموعه جهاد دانشگاهی در زمینه احداث مرکز جامع درمان ناباروری همکاری داشته است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۶:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402052918089
  • خبرنگار : 50107