تزریق ۱۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای توسعه ورزش‌های کارگری خراسان شمالی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تزریق ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه پروژه‌های مربوط به حوزه ورزش کارگران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی اسلام‌خواه، ۲۵ مرداد ماه در نشست خبری اظهار کرد: ۴۰ میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان برای تعمیر و تجهیز مجموعه‌های ورزشی کارگران استان مصوب شد که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن تزریق شده است.

وی افزود: این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های نوین، جدید و درآمدزا برای ارائه خدمات مناسب و ارزان به کارگران اختصاص داده شده و تلاش ما این است رفاه کارگران در آن دیده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان نیز برای استخر کارگران در شهرستان اسفراین هزینه شده است. زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی امام علی بجنورد نیز هفته آینده نصب می‌شود. همچنین ۲ میلیارد تومان برای خرید چمن مصنوعی کارگران در فاروج هزینه شده است. همه این‌ها برای ایجاد نشاط در جامعه کارگری انجام می‌شود.

اسلام‌خواه به ساختمان ستادی نیمه کاره این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار این پروژه نیز بعد از سال‌ها توقف مشخص شده و مناقصه با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است که پیش بینی می‌شود تا یک سال و نیم آینده به اتمام برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در خصوص تعاونی های استان، بیان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۴۳ تعاونی در استان وجود دارد که ۴۷ درصد آن ها غیر فعال است.

وی تاکید کرد: هدف ما تعیین تکلیف این تعاونی های غیر فعال و در صورت امکان، احیای آن ها است تا از ظرفیت آن ها برای ایجاد اشتغال استفاده شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402052516240
  • خبرنگار : 50444