به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، عضو هیأتمدیره این بانک با اعلام این خبر افزود: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه حلهای بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشیسازی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه مشتریان ارزشآفرین، از حدود 10 ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعاً 36 درصد رشد داشته که 25 درصد آن مربوط به 4 ماه نخست امسال بوده است. مقایسه این روند با سایر بانکها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.
وی همچنین از تخصیص 10 مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت میکنند و به صورت تمام وقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیأتمدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاورههای مالی و سرویسهای مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامههای بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راهاندازی سامانه بانکداری شرکتی در آیندههای نزدیک بسیاری از خدمات مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
انتهای رپرتاژ آگهی