حضور متفاوت چکاد در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

گروه صنعتی چکاد، با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود در تولید و تأمین قطعات و مجموعه‌های فلزی و پلیمری خودرو، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضوری متفاوت دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی چکاد، در این نمایشگاه که از 22 تا 25 مرداد ماه برگزار می‌شود، گروه صنعتی چکاد در سالن 7، میزبان بازدیدکنندگان است و علاوه بر ارائه محصولات و توانمندی‌های خود و تعامل با دیگر قطعه‌سازان و فعالان زنجیره تأمین، در بخش VR (واقعیت مجازی)، دستاوردها و برنامه‌های توسعه‌ای چکاد را به نمایش می‌گذارد.

گروه صنعتی چکاد با شعار "محدودیت، مانع ما نیست" برای نخستین بار از تجهیزات تزریق پلیمر، قالب‌سازی و ماشین‌کاری در ابعاد بزرگ و اندازه‌برداری دقیق رونمایی می‌کند تا گامی در راستای توسعه و تعالی صنعت خودروی کشور و دیگر صنایع بردارد.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از غرفه فضای باز گروه صنعتی چکاد در ورودی شرقی سالن 7، از بخش VR گروه در سالن 7 غرفه 20 بازدید به عمل آورند و برای آشنایی بیشتر با برنامه‌های توسعه‌ای چکاد، با مدیران ارشد مجموعه به گفتگو و تعامل بنشینند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • شنبه/ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402052112710
  • خبرنگار :