حضور مسئولان مختلف خوزستان در ایسنا به مناسبت روز خبرنگار

همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار، مسوولان مختلف استان خوزستان ضمن تبریک این روز، از ایسنا بازدید کردند.

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: بسیار خوشحالم که در ایسنا حضور پیدا کرده ام. ایسنا یک خبرگزاری منصف بوده و همیشه در تلاش است که بدون جانبداری، حقایق را مطرح کند. 

محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان 

وی بیان کرد: در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز معتقدیم اصولاد آثاری تاریخی و ارزش های میراث فرهنگی باید به درستی حفظ شوند. 

مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با حضور در تحریریه ایسنا، روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسان تبریک گفت و اظهار کرد: سالروز شهادت شهید اهل قلم، محمود صارمی، بهانه‌ای شد تا به پاس حماسه سازی اصحاب رسانه ۱۷ مردادماه به نام روز خبرنگار در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شود و این روز را به همه اهالی رسانه تبریک می‌گوییم.

وی افزود: بدون شک نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در انعکاس منصفانه دغدغه‌های جامعه انکارناپذیر است. خبرنگاران با سلاح قلم در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی درست در مسیر بهبود وضعیت جامعه خویش گام برمی‌دارند و قطعا حضورشان در رشد و اعتلای روزافزون جامعه ضروری است.

مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هفدهم مردادماه فرصتی برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه و منتقدانه خبرنگاران و اصحاب رسانه است که در مسیر روشنگری و شفافیت گام بر می‌دارند.

بیات منش عنوان کرد: روز خبرنگار همچنین فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و پیام رسانی را گرامی بداریم.

همچنین داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با حضور در خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار در خصوص وضعیت آبگیری تالاب‌های خوزستان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موجود تا پایان تیرماه، تالاب شادگان ۷۴ درصد، تالاب هورالعظیم ۴۰ درصد، تالاب بامدژ ۵۷ درصد، تالاب میانگران ۶۵ درصد و تالاب شیمبار ۴۲ درصد آب دارد. 

داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان  

وی با بیان اینکه تبخیر در تالاب‌ها بسیار بالاست، افزود: با توجه به گرمای هوا و تبخیر شدید، اگر حق‌آبه تالاب‌ها اختصاص داده نشود، متاسفانه احتمال دارد وضعیت تالاب‌های خوزستان رو به افول برود.

سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان 

سیاوش بختیاری زاده پیشکسوت فوتبال خوزستان نیز با حضور در ایسنا و تبریک روز خبرنگار، گفت: حوزه ورزش ایسنا از تاثیرگذارترین بخش های رسانه ای ورزش در استان خوزستان است. البته خوشبختانه خبرنگاران ورزشی استان خوزستان به خوبی در حرکت رو به رشد ورزش استان قدم بر می دارند. 

وی بیان کرد: معتقدم هرگاه ورزش استان خوزستان به موفقیتی دست پیدا کرده ، نقش رسانه و خبرنگار ورزشی خوزستان پررنگ بوده است. باید بیش از پیش قدردان خبرنگاران باشیم، خبرنگارانی که در سرما و گرما تمام هم و غم آن ها اعتلای ورزش استان است. 

دکتر محمدرضا رضایی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان 

همچنین دکتر محمدرضا رضایی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با حضور در تحریریه خبرگزاری ایسنا و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این رسانه، گفت: در خوزستان حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان هستند که یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از این تعداد بیمه‌شده روستایی هستند. تنها ۲۵۰ هزار نفر از مجموع بیمه‌شدگان بیمه سلامت خوزستان حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و بقیه توسط دولت حمایت می‌شوند.

رضایی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه‌شدگان، تعرفه بخش خصوصی را هم لحاظ کنیم. سازمان بیمه سلامت در این زمینه طرحی ارائه داده و در صورت حمایت مجلس شورای اسلامی، اجرا می‌شود و مردم در مراجعه به بخش خصوصی نیز هزینه‌های کمتری از جیب خود پرداخت خواهند کرد. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402051710806
  • خبرنگار : 50228