برای نخستین‌بار نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در استان زنجان، نمایشگاه صادرات ایران به روسیه برگزار می‌شود.

 مجید گلشنی صبح امروز (۸ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه در زنجان موجب همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در استان زنجان تولید می‌کنیم و مزیت رقابتی و نسبی خوبی در آن داریم در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه خواهد بود، افزود: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه‌های بین المللی بتوانیم کالاهایی که توان رقابتی در آن‌ها داریم را به سمت صادرات سوق دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، ادامه داد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می‌شود و باید افرادی که در آن شرکت می‌کنند را به سمت هدف‌ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی‌های خودمان را به طور موثری عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفا به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی‌شود. برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان ما دستاوردهای زیادی دارد. یکی از آن‌ها ارتباط موثر و پایداری است که شکل می‌گیرد و منجر به همکاری گسترده و درازمدت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته شرکت‌های ایرانی در قالب ۱۲ پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند، ابراز کرد: امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت‌های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

گلشنی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402050804511
  • خبرنگار : 50534