نائب رئیس شورای اسلامی شهر:

تخصیص بودجه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت تبریز ناکافی است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تحقق بودجه عمرانی شهرداری نسبت به چهار سال گذشته را عالی ارزیابی کرد و گفت: رضایتمندی مردم از فعالیت‌های عمرانی حاصل می‌شود.

علی نوای باغبان، در حاشیه بازدید از کارخانه دوم آسفالت شهرداری تبریز، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ماه‌های آتی شاهد روند صعودی در تحقق بودجه مناطق دهگانه و شهرداری مرکز باشیم.

وی افزود: سال جاری ماموریت کاملی برای شهرداری تعریف کرده‌ایم و شهرداری هم مسئولیت بزرگی نسبت به سال گذشته دارد و آن متعهد شدن برای ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه‌ است.

نوای باغبان خاطرنشان کرد: شاهد عملکرد جدی در مناطق و تحقق ۷۰ درصدی بودجه در سه ماه اخیر هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری، تشریح کرد: از عملکرد شهردار تبریز و همکاران وی در مناطق و سازمان‌ها رضایت کامل داریم و این ادعا را بر اساس عملکرد و گزارش درآمد و هزینه‌ها اعلام می‌کنیم که نشان از پشتکار عالی مجموعه همکاران شهرداری دارد.

وی یادآور شد: به خصوص در حوزه عمرانی، باید نمره‌ خوبی به شهرداری بدهیم چرا که خوشبختانه هم سال گذشته و هم سال جاری، شاهد تحقق کامل بودجه عمرانی هستیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تخصیص بودجه ۴۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت را ناکافی دانست و گفت: توزیع آسفالت اساسی و لکه گیری و حتی افزایش دو برابری بودجه آن خواسته و مطالبه شهروندان است.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402050402701
  • خبرنگار :