به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، تعداد تماسهای ورودی به این سامانه در ماه گذشته (خرداد ۱۴۰۲) ۵۴۰۱۲ تماس بوده است.
مطالعه موضوعی سوالات مطرح شده با سامانه ۲۵۰۰ نشان می دهد بیشترین موضوع مورد سوال مخاطبان زمان واریز وام ضروری/مرحله وام با ۶۷۷۶ تماس است.
واریز حقوق با ۶۶۴۰ مورد تماس، زمان اعلام نتایج وام ضروری با ۶۱۰۵ مورد تماس، وام ازدواج با ۴۶۸۰ مورد تماس، زمان واریز حواله بیمه تکمیلی با ۳۰۸۱ مورد تماس، فیش حقوقی با ۲۸۱۷ مورد تماس و شرایط دریافت تسهیلات وام ضروری با ۲۳۸۱ مورد تماس بیشترین موضوعات مطرح شده توسط مخاطبان با سامانه مرکز پاسخگوی تلفنی در بازه زمانی تیرماه بوده است.
در بخش دیگری از این گزارش درباره پاسخ دهی چندمرحلهای به مخاطبان که ازطریق ارسال تیکت در سامانه صورت می گیرد، آمده است: در تیرماه سال جاری، ۲۴ تیکت در موضوع بیمه تکمیلی، ۲۲ تیکت در موضوع امور مالی و گواهی کسر از حقوق، ۳۷ تیکت درباره وام و بیمه عمر و حادثه و ۱۶ تیکت در ارتباط با سهام، بیمه ملت، بیمه شخص ثالث و بیمه آتش سوزی توسط کارشناسان لایه دوم سامانه ۲۵۰۰ پاسخ داده شده است.
همچنین در نظرسنجی که در پایان تماس درباره میزان رضایت مخاطبان از نحوه پاسخ دهی اپراتور صورت می گیرد، ۸۵ درصد به چگونگی پاسخ دهی در تیرماه امتیاز عالی، ۸.۲ درصد امتیاز متوسط و ۶.۸ درصد امتیاز ضعیف دادهاند.
بر این اساس، میزان رضایت تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰ در مقایسه با خردادماه، ۲ درصد رشد داشته است.
در گزارش مذکور، درباره میزان رضایت از پاسخگویی در ماه گذشته (خردادماه ۱۴۰۲) آمده است: ۸۳ درصد مخاطبان به پاسخ دهی امتیاز عالی، ۸.۴ درصد امتیاز متوسط و ۸.۷ درصد امتیاز ضعیف داده بودهاند.
انتهای پیام