رئیس دادگستری دشت آزادگان تاکید کرد

لزوم شناسایی نقاط حادثه‌خیز مسیر تردد زائران اربعین

رئیس دادگستری دشت آزادگان بر حل مشکلات و رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر تردد زائرین اربعین حسینی تاکید کرد.

سید کامل بنی‌حیال در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دشت آزادگان گفت: مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در حکم دستور قضایی است و تمامی اعضاء ملزم به رعایت و اجرای آن هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با تأکید بر ضرورت آماده‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا قبل از شروع مراسم اربعین، ادامه داد: تمامی اعضاء باید در مدت ۷۲ ساعت با بازدید میدانی، نسبت به شناسایی نقاط حادثه‌خیز و مشکلات موجود در مسیر تردد زائران اربعین حسینی، نسبت به انعکاس مشکلات و ارائه راهکارهای لازم به دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم و مراجع ذی‌ربط، در جهت رفع آن‌ها و تسهیل و ایمن‌سازی مسیر رفت و آمد زائران، اقدام کنند.

محسن صادقیان معاون دادستان عمومی و انقلاب دشت آزادگان نیز با اشاره به اینکه در اربعین امسال اتباع خارجی نیز از مرز چذابه تردد می‌کنند، گفت: احتمال افزایش تعداد زائران نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است.

وی افزود: حضور و استقرار مداوم تمام ضابطان شهرستان به همراه ضابطان معین استان‌ها و شهرستان‌های دیگر در مسیر تردد زائران به‌منظور جلوگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و برقراری امنیت ضروری است.

در این جلسه که رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نماینده اداره راه و شهرسازی، جانشین پلیس راهور، فرمانده پلیس راه سوسنگرد – اهواز، رئیس بازرسی و نماینده پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان دشت آزادگان حضور داشتند، حاضران به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402050100645
  • خبرنگار :