مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد

هیأت ها بستری برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هیأت ها بستری برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان و تبیین مسائل دینی و مذهبی برای این قشر هستند لذا تقویت فعالیت ها و به کارگیری جوانان در هیأت‌های مذهبی یک اصل مهم و اساسی است.

حجت الاسلام منصور امامی ۳۱تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط فعلی جهاد تبیین یعنی امید آفرینی و نشر خوبی های قیام سیدالشهدا، تصریح کرد: سیاست اصلی تبلیغات اسلامی مردمی سازی حرکت های مذهبی و دینی و راه اندازی پویش های مختلف برای نشر خوبی های قیام سیدالشهدا است.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: در محرم امسال ۱۵۰۰مبّلغ به سراسر استان اعزام شده است.

وی به برنامه های تبلیغات اسلامی در ایام محرم اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد عملیات فرهنگی، ساماندهی تبلیغ در سامانه شمع، صدور مجوزهای عزاداری به صورت آنلاین، برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ، همایش تبیین غدیر تا محرم ، برگزاری تجمع عصر تاسوعا تحت عنوان یوم العباس ، برگزاری همایش احلی من العسل از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یاد آور شد: هیأت ها بستری برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان و تبیین مسائل دینی و مذهبی برای این قشر هستند لذا تقویت فعالیت ها و به کارگیری جوانان در هیأت های مذهبی یک اصل مهم و اساسی است.

وی ادامه داد: همه ارکان نظام به ویژه دستگاه های فرهنگی و تبلیغی درخصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند بنابراین از هیأت های فعال درخواست می شود که جهاد تببین را با هدف امید آفرینی در رأس برنامه های خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: ۱۳۰۰ هیأت شناسه‌دار در استان فعالیت دارند و تمامی آنها جهت عزاداری در خیابان‌ها باید مجوز دریافت کنند همچنین در سال گذشته ۵۰ تن اقلام اساسی در هیأت ها توزیع شد، و امسال نیز حدود ۱۰۰ تن اقلام اساسی با قیمت مناسب تر در هیأت ها توزیع می شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402043119945
  • خبرنگار : 50134