تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین پور» در تبریز

پیکر مطهر بسیجی دلاور شهید «امیر حسین پور»، صبح روز سه شنبه، ۲۷ تیرماه بر دوش مردم شهید پرور و ولایی تبریز و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

شهید مدافع امنیت "امیر حسین پور" متولد ۲۷ خرداد سال ۷۵، دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه تبریز و مسئول عملیات پایگاه شهید تصمیمی بود که بیش از ۱۵ سال سابقه عضویت در بسیج داشت.

امیر حسین‌پور، تکنسین فیزیوتراپ و کاردرمانگر بود و از کودکی عضو بسیج دانش‌آموزی بوده و در پایگاه‌ محلات و پایگاه‌های بسیج مشارکت بسیار فعالی در امور جهادی داشت.

این بسیجی دلاور که علاوه بر عرصه‌های علمی و جهادی، در پاسداری از امنیت جامعه نیز پیشتاز بود، چهارشنبه ساعت دو صبح در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم به شدت مجروح شده و بعد از چهار روز تحمل جراحات شدید، روز یکشنبه ۴ بعدازظهر به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت "امیر حسین‌پور"، امروز ساعت ۹ صبح، با حضور مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان استانی و کشوری از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تشییع شد و پس از اقامه نماز بر پیکر وی در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402042717343
  • خبرنگار : 50589