محموله البسه قاچاق در خراسان جنوبی به مقصد نرسید

 فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف انواع البسه خارجی قاچاق دربازرسی از یک وانت مزدا به ارزش ۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهرستان"فردوس" در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا که از اصفهان عازم مشهد بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از وانت مزدا، تعداد ۶ هزار و ۴۲۰ ثوپ البسه خارجی قاچاق که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 

توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در سرایان 

سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان نیز از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی سرایان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۲دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

شکوهی راد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

شناسایی خودرو حامل ۳۶۷ تریاک در نهبندان

سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز گفت: مأموران پلیس شهرستان نهبندان در بازرسی از یک سواری سمند۳۶۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و با بی توجهی به فرمان ایست پلیس به سرعت به سمت مسیرهای صعب العبور متواری شد که با تلاش مأموران خودرو توقیف ولی راننده و سرنشین آن با توجه به کوهستانی بودن منطقه متواری شدند. 

وی با بیان اینکه عملیات پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۳۶۷کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند. پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402042415239
  • خبرنگار : 50026