معاون استاندار سمنان عنوان کرد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری با حوزه علمیه برای حل آسیب های اجتماعی در سمنان

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از وجود عقب افتادگی ۲۰ ساله در حوزه های اجتماعی خبر داد و گفت: برای حل این عقب افتادگی ها به کارهای جهادی نیازمندیم.

احمد ریواده در سفر به گرمسار و در نشست فصلی مدیران و معاونان فرهنگی مدارس حوزه‌های علمیه استان سمنان، اظهار کرد: افتخار دولت آیت الله رئیسی مردمی بودن و توجه به اقشار مختلف مردم است و خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ و در طی فعالیت دولت سیزدهم، اقدامات فراوانی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به انجام رسید.
وی افزود: براساس نظر کارشناسان، ما در حوزه اجتماعی با ۲۰ سال عقب ماندگی مواجه هستیم و لذا برای جبران این عقب ماندگی باید کار فوق العاده به انجام رسد.‌
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان نظام در ایجاد یاس و نا امیدی در میان‌ اقشار مختلف مردم گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سوء استفاده از مشکل معیشتی و فرهنگی مردم، برنامه ریزی بسیار دقیقی را با هدف به نابودی کشاندن نظام به انجام رساند، اما خوشبختانه در محاسبات خود دچار اشتباه شد و در تحقق اهداف خود ناکام ماند.
ریواده با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفند ماه امسال و با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور با تدبیر قابل حل است، گفت: در منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین در بیانیه گام دوم از انتخابات به عنوان مهمترین و موثرترین اقدام در گام اول و از مردم سالاری دینی به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی ایران نام برده شده است.
وی با تاکید بر اینکه در عصر حاضر، اسلام ناب محمدی (ص) در جمهوری اسلامی تبلور یافته است، اظهار کرد: بر این باور اعتقادی و شرعی هستیم که انتخابات و رای مردم، حق الناس است و لذا ما به عنوان مجری انتخابات به این مقوله نگاه تکلیفی داریم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب لازم است در انجام فرآیند انتخابات مرّ قانون مورد توجه مجریان و عوامل اجرای انتخابات قرار گیرد، چرا که ما به دنبال مشارک حداکثری، سلامت و امنیت در این رخداد مهم سیاسی کشور هستیم.
معاون استاندار با تاکید بر نقش موثر حوزه های علمیه در تمامی عرصه های کشور گفت: حضور و فعالیت ارزشمند طلاب و اساتید حوزه علمیه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی سبب شد تا در حوادث چند ماه اخیر کشور، استان سمنان در شمار سه استان امن کشور معرفی شود.‌
وی گفت: به منظور استفاده مناسب از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استان و با هدف حل آسیب های موجود، تفاهم نامه همکاری مشترک با حوزه علمیه منعقد خواهد شد.‌
انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402042012464
  • خبرنگار :