در نشست با مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت مهندسی آب‌وفاضلاب کشور مطرح شد

تعریف ۳۸۹ میلیارد تومان پروژه‌های اضطراری تنش‌ آبی در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۳۸۹ میلیارد تومان پروژه‌های اضطراری تنش‌ آبی در استان زنجان تعریف شده است که با اجرای کامل این پروژه‌ها، گام بزرگی در راستای مدیریت بحران در حوزه تامین و توزیع آب برداشته می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی صبح امروز (۱۴ تیرماه) در نشست مشترک مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: احداث مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی شهر زنجان، حفر و تجهیز ۱۶ حلقه چاه، احداث خط انتقال کمربندی شمالی، احداث خط جمع‌آوری و انتقال چاه‌های غرب زنجان، احداث مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شهر قیدار، حفر و تجهیز چاه‌های بحران در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و ماهنشان از جمله طرح‌های شاخص رفع تنش آبی در استان زنجان است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم خشکسالی و کمبود در منابع آبی، آبرسانی در استان زنجان نسبت به گذشته بهبود یافته و از وضعیت پایداری برخوردار است.

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت مهندسی آب‌وفاضلاب کشور نیز در این نشست با بیان اینکه ارزیابی وضعیت مدیریت بحران در حوزه آبرسانی در استان زنجان مثبت است، گفت: با نگاه ویژه مدیران استان به این بخش، استان زنجان از وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

ناصر اکبری اظهار کرد: تبادل تجربیات با سایر استان‌ها، ارتقاء ساختار پدافند غیرعامل و برگزاری مانورهای مختلف از جمله اقداماتی است که باید بصورت جدی و عملیاتی در دستور کار دفاتر مدیریت بحران شرکت‌های آبفا قرار گیرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041408870
  • خبرنگار :