مدیرکل استاندارد کردستان منصوب شد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در حکمی «محرم وزیری» را به عنوان مدیرکل استاندارد کردستان منصوب کرد.

 محرم وزیری، مدیرکل جدید استاندارد کردستان امروز (۱۲ تیر) در جلسە تودیع و معارفە خود اظهار کرد: امروزە با گسترش علم و فناوری نگاە ویژە سازمان استاندارد می‌بایست بە پژوهش و تحقیق باشد کە این مستلزم ساز و کار خاص خود است.

وزیری بیان کرد: انتخاب بندە بە عنوان مدیرکل استاندارد کردستان، ماموریتی است سنگین و دشوار کە بدون خرد جمعی طی کردن این مسیر میسر نخواهد شد.

وی عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد کشور، قدمتی نزدیک بە یک قرن حضور و فعالیت را در کشور و پنج دهە فعالیت در جهت تدوین استانداردهای جهانی و تعیین صلاحیت را داشتە و در سیصد کمیتە تخصصی حرفی برای گفتن دارد.

وزیری بیان کرد: امروزە با گسترش علم و فناوری نگاە ویژە سازمان استاندارد می‌بایست بە پژوهش و تحقیق باشد کە این مستلزم ساز و کار خاص خود است.

وی ادامە داد: بهرەوری بدون تردید یکی از عوامل موثر در توسعە اقتصادی هر کشور است و این بهرەوری مبتنی بر خلق آفرینش است و این در گرو سرمایەهای انسانی متخصص است.

وزیری ادامە داد: سرمایەهای انسانی چرخ دندە متحرک هرسازمانی است و حفظ کرامت و شان پرسنل از اولویت‌های سازمان استاندارد است و می‌بایست امنیت خاطر در پرسنل این سازمان ایجاد شود.

وی جامعە تولیدکنندە و مصرف‌کنندە را دو بال توانمند حرکت رو بە جلو دانست و گفت: کارآمد بودن، خلاقیت و مسئولیت پذیری در گفتمان انقلاب فقط جای دارد و با هیچ‌کس پیمان اخوت و برادری نبستە و هرآنچە کە هست بە امانت دست ما سپردە شدە است.

وی بیان کرد: چشم انداز این سازمان در استان کردستان، برای ساختن زندگی آسان‌تر، ایمن‌تر و سالم‌تر با تقویت و توسعە استاندارد از طریق بهرەگیری از سرمایەهای انسانی خلاق متعهد و دارای روحیە فساد ستیزی و تکریم است.

محرم وزیری یادآور شد: می‌بایست در همە فعالیت‌های سازمان استاندارد ۱۷۰۲٥ را کسب کنیم و سند چشم انداز تدوین پنج سالە باید در کوتاهترین زمان انجام شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402041207359
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها