حضور ۱۲ تیم در نخستین مسابقات والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی

نائب رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی از حضور ۱۲ تیم در نخستین مسابقات والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی، بزرگداشت پیشکسوت والیبال بانوان استان «منصوره زارعی» خبر داد.

مریم عطاران در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین بار در خراسان شمالی برگزار شده و با توجه به این موضوع، می توان گفت که استقبال والیبالیست های ساحلی استان مناسب بوده است.

وی ادامه داد: این ۱۲ تیم از شهرستان های جاجرم، فاروج، اسفراین، آشخانه و بجنورد در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی بانوان خراسان شمالی حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: این مسابقات از روز گذشته ۹ تیر ماه در زمین ساحلی شهربازی بجنورد آغاز شد و تیم ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به مسابقه پرداختند. از آنجایی که تنها زمین والیبال خاکی مرکز استان متعلق به شهرداری بجنورد است، همکاری مناسبی در این خصوص صورت گرفت تا شاهد برگزاری مسابقات باشیم.

نائب رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی گفت: امروز نیز این مسابقات از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ۱۱ ادامه می یابد؛ همچنین پس از چند ساعت وقفه، از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برگزار خواهد شد. به احتمال بسیار نیز فینال مسابقات، امشب برگزار می شود.

عطاران بیان کرد: برگزاری این مسابقات با مشکلات بسیار همراه بود اما با همکاری همه بخش ها توانستیم موافقت اداره کل برای برگزاری را اخذ کنیم. این در حالی است که پارسال با برگزاری مسابقات موافقت نشده بود.

به گزارش ایسنا، «منصوره زارعی» یکی از نخستین بانوان خراسان شمالی بود که به صورت حرفه ای، وارد رشته والیبال شد. وی حدود ۲ ماه پیش در سن ۷۰ سالگی درگذشت و این دوره از مسابقات با یاد او در حال برگزاری است. آیین اختتامیه مسابقات نیز با حضور خانواده این ورزشکار پیشکسوت برگزار می شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402041005491
  • خبرنگار : 50444