مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد:

وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی با تقدیر از عوامل اجرایی برنامه های متنوع این حوزه گفت: وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است.

کلام الله صفری ۵ تیر در جمع برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی با تاکید بر اهمیت حفظ منزلت معلم در جامعه اظهار کرد: تکمیل و به روز رسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت و حفظ منزلت معلم در جریان است.

صفری همچنین با تاکید بر این که وظیفه آموزش و پرورش رساندن انسان به حیات طیبه است گفت: در حال حاضر اولویت اصلی با شناسایی و رفع چالش ها و تنگنا ها می باشد و این مهم جز با تحکیم پیوندهای عاطفی و روابط اعتماد محور امکان پذیر نخواهد بود. همچنین در این راستا مبارزه با تفکرات پوسیده و خشک مدیریتی از راهبردهای مهم می باشد.

وی افزود: برای حرکت در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیازمند یک فهم مشترک هستیم و باید ادبیاتی مبتنی بر راهبردها و سیاست های وزارت آموزش و پرورش داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری اظهار کرد: تمامی برنامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه‌ها مبتنی بر رفع تبعیض ها و گشترش عدالت آموزشی است و از جمله اقدامات شاخص انجام شده در این موضوع سامانه ای شدن ثبت نام دانش آموزان، تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور و تصحیح اوراق امتحانی است که نوید بخش ارتقای کیفی آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402040502631
  • خبرنگار :