پاکسازی نقاط جرم خیز در سمنان

متلاشی شدن باند حرفه ای توزیع موادمخدر در گرمسار

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از متلاشی شدن یک باند انتقال مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .

 سرهنگ غلامحسین عرب 18 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس گرمسار با استفاده از زیر ساخت های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی و عملیاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد از یکی از شهرستان های استان به مرکز کشور را داشتند شدند، بنابراین با توجه به حساسیت موضوع ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

 وی با بیان اینکه این باند صبح امروز متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند افزود: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه خودرو قاچاقچیان شناسایی و تحت نظر گرفته شد و در نهایت ماموران در یک فرصت مناسب با عملیاتی غافلگیرانه دو خودروی سوداگران را متوقف کردند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ۶ کیلو تریاک کشف شد اضافه کرد : ۳ متهم در این رابطه دستگیر و پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و خودروهای توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد .

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار خاطر نشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس ، سوداگران مرگ از انتقال و توزیع این محموله افیونی که به واقع هر گرم از آن آتشی به کانون خانواده ها و به جان جوانان است ، ناکام ماندند .

وی ضمن هشدار به سوداگران مرگ تاکید کرد: همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف کامل اطلاعاتی با سوداگران مرگ برخورد شدید و قانونی خواهند کرد.
پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سمنان
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح یک ماهه ارتقاء امنیت اجتماعی در سمنان با بکار گیری نیروهای عملیاتی کلانتری ها و یگان امداد شهرستان خبر داد.

 سرهنگ اسدالله ناکینی اظهار کرد: با مشارکت یگان های انتظامی و عملیاتی شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی قضائی به مرحله اجرا در آمد.

 وی افزود: در ۸۱ مورد طرحی که در بازه یک ماهه اجرا شد، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۳۵ سارق ۸۳ خرده فروش مواد مخدر دو نفر اراذل و اوباش شد ؛ همچنین ۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

 ناکینی با اشاره به توقیف ۴۲۷ دستگاه موتور سیکلت متخلف و انتقال آن ها به پارکینگ اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان خاطر نشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم همچنان ادامه خواهد داشت و تاکنون موفقیت های خوبی در این راستا داشته ایم.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402031811364
  • خبرنگار :