رئیس پلیس راه گیلان عنوان کرد

کاهش ۲۸ درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت در محورهای گیلان طی تعطیلات

رئیس پلیس راه گیلان گفت: از عصر چهارشنبه تا امروز شاهد کاهش ۲۸ درصدی در وقوع تصادفات منجر به فوت و کاهش ۲۱ درصدی در تعداد مصدومین تصادفات در محورهای استان بودیم.

سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از عصر روز چهارشنبه، ۱۰ خرداد ماه شاهد ورود تدریجی مسافران به استان گیلان هستیم، اظهار کرد: از عصر چهارشنبه تا ظهر امروز بالغ بر ۳۵۳ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی افزود: حجم زیاد ورود خودرو به گیلان موجب شده در حال حاضر اغلب محورهای ارتباطی استان پرتردد و شلوغ باشد و لذا از عصر فردا شاهد خروج مسافران خواهیم بود.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح الی ۲۴ شب در دو محور آستارا - اردبیل و رشت - قزوین و بالعکس خبر داد و تصریح کرد: برای اینکه محور رشت رودبار کشش بار ترافیکی را داشته باشد این محدودیت ها برای وسائط نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال شده است.

صفاری همچنین از مسافران خواست برای خروج از استان برنامه ریزی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و گفت: طی مدت مذکور شاهد کاهش ۲۸ درصدی در وقوع تصادفات فوتی و کاهش ۲۱ درصدی در تعداد مصدومین تصادفات بودیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402031409271
  • خبرنگار : 50040