ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شماره‌گیری ۱۹۰ امکان‌پذیر است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رحیم نیا گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.

وی افزود: پیرو انتقال دامنه‌ها و یکسان‌سازی سامانه‌ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن‌های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از طریق شماره‌گیری ۱۹۰ می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 1402021609852
  • خبرنگار :

برچسب‌ها