حریف ایران در جام جهانی، در قم اردو زد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق، اردوی آماده سازی خود برای مسابقات جام جهانی را در استان قم برپا کرد.

مسابقات قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان از ۱۹ تا ۳۰ خرداد به میزبانی دبی در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق، حریف تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۳، اردوی آماده سازی خود را در قم برپا کرده است.

عراقی‌ها با هدایت سرمربی ایرانی خود عباس خاکی که سرمربی ایثار قم در فصل ۱۴۰۱ لیگ ایران بود، در سالن حیدریان قم علاوه بر تمرین قرار است با ایثار قم، هیات مرکزی و تهران رقابت تدارکاتی انجام دهند.

افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳، روز جمعه، ۱۹ خرداد ماه برگزار و نخستین رقابت نیز در همین روز بین تیم‌های ایتالیا و امارات انجام می‌شود.

این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی طی ۵ روز انجام می‌شود و ۸ تیم برتر راهی رقابت‌های یک چهارم نهایی خواهند شد و در نهایت مسابقات فینال و رده بندی نیز روز ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم‌های استرالیا، ایتالیا، برزیل، امارات، تایلند، مصر، آلمان، کانادا، فرانسه، آرژانتین، کره جنوبی، هلند، بریتانیا، ایران، عراق و آمریکا شرکت دارند که تیم ایران در گروه خود با تیم های بریتانیا، آمریکا و عراق هم گروه خواهد بود.

گفتنی است محمد محمدنژاد از استان قم نیز اکنون در اردوی تیم ملی که از چهارم اردیبهشت ماه در مجموعه کهریزک در حال برگزاری است، حضور دارد و این اردو تا چهاردهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402020905042
  • خبرنگار : 50550