به گزارش ایسنا، این شرکت اعلام کرد که فولکسواگن حدود یک میلیارد یورو (۱.۱ میلیارد دلار) در مرکز توسعه و تدارکات جدید برای وسایل نقلیه الکتریکی در شهر هفئی چین سرمایهگذاری میکند تا بتواند خودروهای خود را با سلیقه مشتریان چینی تطبیق دهد.
هدف این مرکز، کاهش زمان توسعه محصولات و فناوریهای جدید تا حدود ۳۰ درصد خواهد بود که تامینکنندگان را در مراحل اولیه توسعه محصول درگیر میکند تا زمان ورود به بازار را تسریع بخشد.
این واحد با استخدام بیش از ۲۰۰۰ نفر، در سال ۲۰۲۴ به رهبری مارکوس هافکمایر، مدیر ارشد فناوری فولکس واگن در چین، راهاندازی خواهد شد.
انتهای پیام