مدیر توزیع برق شهرستان خبر داد:

پیشرفت ۶۲ درصدی برق‌رسانی به کارخانه آهک هیدراته پاعلم پلدختر

مدیر توزیع برق پلدختر گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های برق‌رسانی شرکت توزیع در این شهرستان برق رسانی به کارخانه آهک هیدارته پاعلم بوده که به صورت دو مداره در حال اجراست.

محمدطاهر متنش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  در راستای افزایش ظرفیت شبکه‌های جدید و دوبل سازی شبکه‌های فشار ضعیف در سطح شهرستان پلدختر ۱۱ کیلومتر کابل خودنگهدار نمرات مختلف احداث شد تا ضمن افزایش ظرفیت شبکه، پایداری آن افزایش یابد و خدمات با کیفیت‌تری در زمینه برق به همشهریان ارائه شود.

وی افزود: ۱۷۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در سطح شهرستان از جمله خیابان ساحلی احداث شد تا در منطقه ساحلی جهت پیاده‌روی عمومی مورد استفاده مردم قرار گیرد.

متش‌پور افزود: جهت مقابله با شرایط نامساعد جوی در حوزه بهره‌برداری یکی از مهم‌ترین اولویت کاری تعمیرات پیشگیرانه است.

مدیر توزیع برق پلدختر تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۷۰ کیلومتر از شبکه‌های فشار متوسط، ۳۲ کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف و تعداد ۲۲۵ پست توزیع هوایی تعمیر شد.

وی بیان کرد: همچنین درختان مجاور شبکه‌های توزیع برق به طول حدود ۷.۵ کیلومتر شاخه زنی و هرس و اصلاح ۶۲ دستگاه ارتینگ شبکه از جمله اقدامات حوزه بهره‌برداری به منظور تاب آوری و پایداری شبکه‌های برق رسانی در سال ۱۴۰۱ بود.

متش‌پور ادامه داد: نصب سه دستگاه خازن ۲۰ کیلو ولت بر روی فیدرهای موجود شهرستان انجام گرفت تا کیفیت ولتاژ انتهایی خطوط ۲۰ کیلو ولت بهبود یابد وضعیت استاندارد تری داشته باشد، وجود این خازن‌ها موجب بهبود کیفیت ولتاژ و رضایت‌مندی مشترکین خواهد شد.

مدیر توزیع برق پلدختر تصریح کرد: در زمینه شناسایی متجاوزین به حریم شبکه‌های برق‌رسانی ۵۲ مورد نقض حریم را شناسایی و از طرف واحد ایمنی شهرستان برای متخلفین اخطاریه صادر شد.

وی ادامه داد: برای ۲۶ مورد حریم شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف با پیگیری‌های انجام شده اقدامات رفع حریم انجام شد و ۷۸ مورد علائم هشدار دهنده در مناطق خطر نصب همچنین ۴۸  مورد سکوی تابلو که وضعیت زیر چینی مناسبی نداشتند اصلاح شد که این اقدامات با پیگیری‌های واحد ایمنی به سرانجام رسیده است.

متش‌پور در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه اندازه‌گیری تصریح کرد: در سال گذشته ۳۵۰۰ کنتور عادی مورد تست و بازرسی قرار گرفت که در این اقدام ۲۸۰ مورد برق غیر مجاز کشف و ۴۶۶ دستگاه کنتور معیوب شناسایی شد، ۲۸ کنتور هوشمند برای قرائت و پایش از راه دور ادارات نصب و برای مشترکین تجاری سه فاز شهرستان ۲۲۰ دستگاه سه فاز نصب و راه اندازی شد.

مدیر توزیع برق پلدختر افزود: در زمینه تست و بازرسی ۶۱۰ مشترک دیماندی اعم از پمپاژ و کارخانجات شهرستان از جمله اقدامات واحد اندازه گیری پلدختر در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های برق‌رسانی شرکت توزیع در شهرستان پلدختر که در حال اجراست پروژه برق رسانی به کارخانه آهک هیدارته پاعلم است این پروژه طولی حدود ۴۲ کیلومتر دارد که به صورت دو مداره در حال اجراست،

متش‌پور ادامه داد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده پیشرفت فیزیکی این پروژه در سال ۱۴۰۱ به ۶۷ درصد رسیده و تلاش بر این است با نصب دکل‌های پروژه مذکور در سال ۱۴۰۲ این پروژه هرچه سریعتر با اتمام برسد تا شاهد رونق اقتصادی و صنعتی و اشتغال بکار مردم شهرستان پلدختر باشیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402013016013
  • خبرنگار : 50310