استاندار خراسان جنوبی:

استقلال و امنیت ایران نتیجه اقتدار نیروهای مسلح است

استاندار خراسان جنوبی گفت: بی شک آن چه امروز صفات ارزنده "استقلال"، "اقتدار" و "امنیت" را برای ایران عزیز به ارمغان آورده، متأثر از مُرافقت و موافقت بی نظیر و متقابل نیروهای مسلح با مردم، انقلاب و رهبری است که هیچ خدشه‌ای را برنمی‌تابد.

به گزارش ایسنا، جواد قناعت، استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی پیامی صادر کرد.

به نام خدا

به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران - همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند - یک ارتش مردمی و خدایی است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

بدون تردید یکی از هوشمندانه‌ترین و بهترین اقدامات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، تعیین روزی برای پاسداشت جایگاه و مقام والای دلاورمردان ارتش بود، این کار به فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله)؛ "همچنان‌ که پایه‌ ارتش را محکم کرد، ریشه‌ ارتش را در [این] سرزمین مستحکم نمود"، و مهر تأییدی بر عملکرد و هویت ارتش زد.

نیروهای جان برکف ارتش، آن روز که پای اسلام و مردم و انقلاب به میان آمد، کنار مردم قرار گرفت و با خلق افتخاراتی همچون ۱۹ بهمن و ۲۱ بهمن، نقش بسزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ایفا نمود، و بعد از آن نیز در سخت ترین روزهای ۸ سال جنگ تحمیلی، آشوب‌ها و تحریکات ضدانقلاب در دهه ۶۰ ، حوادث و سوانح طبیعی متواضعانه خدمات خود را به مردم ارزانی داشته و در هر بحران و بحبوحه‌ای از فصل فصل دوران جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، در لباس صیاد شیرازی‌ها، بابایی‌ها، شیرودی‌ها، دوران‌ها، کشوری‌ها، نامجوها، فلاحی‌ها، فکوری‌ها و ... هستی خود را فدای آسایش مردم و امنیت این مرز و بوم کردند.

بی شک آن چه امروز صفات ارزنده "استقلال"، "اقتدار" و "امنیت" را برای ایران عزیز به ارمغان آورده، متأثر از مُرافقت و موافقت بی نظیر و متقابل نیروهای مسلح با مردم، انقلاب و رهبری است که هیچ خدشه‌ای را برنمی‌تابد.

اینجانب روز ارتش را به فرمانده معزز کل قوا و همه ارتشیان ایثارگر کشور به ویژه در استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازی های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران سرافراز نیروهای مسلح،  از حضرت پروردگار سربلندی، عزت و اقتدار روز افزونِ خانواده بزرگ و باصلابت ارتش و دیگر نیروهای مسلح را ذیل ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و در سایه سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402012915329
  • خبرنگار : 50026