رسیدگی به ۱۵ مورد شکایت نوروزی در یزد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از رسیدگی به ۱۵ مورد شکایت نوروزی در یزد خبر داد.

«احمد آخوندی» امروز شنبه پنجم فروردین‌ماه ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت شکایت مسافرین نوروزی یزد در سامانه ۰۹۶۲۹ از روز ۲۴ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه، ۱۵ شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: اکثر شکایت‌ها مربوط به مسائل مرتبط با اسکان و اقامت مسافران و به دلیل کنسل شدن رزرو بوده، همچنین بخشی از آن در خصوص درخواست ارتقای سطح خدمات یا جلوگیری از فعالیت واحد فاقد مجوز بوده است.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی یزد، آخوندی ادامه داد: موضوعی که در نارضایتی مسافران مشهود بوده درزمینه‌ی خرید از سایت‌های رزرواسیون یا دفاتر خدمات مسافرتی است و اینکه برای خرید اتاق هزینه‌ای بالاتر از نرخ مصوب واحد را باید پرداخت کنند.

به گفته وی، همه موارد ثبت‌شده در سامانه طی همان روز مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکل و جلب نظر میهمانان اقدام شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402010501768
  • خبرنگار : 50214