وضعیت اسفناک و عجیب آسفالت خیابان‌های «پایتخت طبیعت ایران» + عکس

در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به «پایتخت طبیعت ایران» معروف است، وضعیت آسفالت خیابان‌ها وضعیت نامطلوبی دارد.

"سید هدایت اکبری"، یکی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در این زمینه گفت: وضعیت آسفالت خیابانهای شهر یاسوج بقدری افتضاح است که ما شرمنده مردم هستیم.

وی افزود: خردادماه امسال به آقای شهردار گفتیم و مصوب کردیم که برای آسفالت جدید خیابانهای شهر دو پیمانکار بگیرد اما اینقدر این مساله را به تاخیر انداختند تا فصل زمستان رسید و در این فصل هم کارهایی انجام دادند که بدلیل پایین بودن کیفیت کار تعطیل شد.

اکبری اظهارکرد: امیدواریم پس از پایان بارش ها آسفالت خیابانهای شهر را از سر بگیرند تا ما از شرمندگی مردم در بیاییم.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: آسفالت خیابان‌های شهری یاسوج، زیبنده مردم فهیم این شهر نیست و هیچ حرف و دفاعی در این زمینه نداریم و تنها می توانم بگویم که شرمنده مردم هستیم.

گفتنی است که وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های یاسوج این روزها طوری شده که نه‌تنها چهره نامناسبی از شهر ایجاد کرده بلکه باعث نارضایتی مردم نیز شده است. در حین تردد در خیابان های یاسوج محال است در میسر خود چاله‌هایی را مشاهده نکنید که حفر شده و بعد از پرکردن به حال خود رها شده و اگر هم ترمیم انجام شده مهندسی آن طوری بوده که کاملا نقش یک سرعت گیر را در مسیر ایجاد کرده است.

این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج شاکی نباشد، این حجم از چاله‌های شهری نه‌تنها باعث نارضایتی مردم شده بلکه در مواردی حتی باعث ایجاد خسارت و تصادف برای شهروندان هم شده است.

این وضعیت خیابانهای یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود اما در سال‌های اخیر مشکلات متعددی دست به دست هم داده‌اند تا مشکل خرابی و نامناسب بودن آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های یاسوج به یک معضل ناتمام و همیشگی تبدیل شده و روزبه‌روز به وخامت این مسآله نیز افزوده شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401122417494
  • خبرنگار :