مربی استقلال خوزستان:

اعتراضات به داوری در لیگ یک طبیعی است!

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید اعتراضات به داوری در لیگ یک طبیعی است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل قنبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ یک کشور مقابل شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: قبل از هر چیزی به بازیکنان خوب مان خسته نباشید می‌گویم. واقعاً امروز با تمام وجود بازی کردند.

وی ادامه داد: قبل از آغاز مسابقه چنین بازی را از شهرداری آستارا پیش‌بینی کرده بودیم و به همین دلیل برای این بازی هدف‌گذاری کرده بودیم که اگر این مسابقه به چنین نقطه‌ای برسد باید چکار کنیم. در نیمه دوم به خوبی توانستیم از هافبک‌هایمان استفاده کنیم و فکر می‌کنم کمترین امتیازی که می‌توانست به بازیکنان مان برسد همین سه امتیاز بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتراضات نیمکت حریف به داوری نیز خاطر نشان کرد: این موارد در لیگ یک طبیعی است و در هر بازی چنین اتفاقاتی می‌افتد و باید جلوی چنین مسائلی گرفته شود.

قنبری در پاسخ به این سؤال که با توجه به محروم بودن سرمربی استقلال خوزستان در این دیدار و اخراج سه مربی تیم در دیدار مقابل سایپا شما به نوعی روی نیمکت تنها  بودید، گفت: در طول هفته تمرینات را طراحی کرده بودیم و آقای پیروانی به عنوان مدیر فنی روی نیمکت بود. ضمن این که باید بگویم ما دستورات تاکتیکی را در طول بازی انجام می‌دهیم و در روز بازی تنها به بازیکنان تذکر می‌دهیم که چطور بازی کنند.

قنبری درباره صعود استقلال خوزستان به رده دوم جدول گفت: خدا را شکر به رده دوم رسیدیم و این برد را به هواداران خوب اهوازی تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401121913592
  • خبرنگار : 50228