سرمربی تیم کاله مازندران:

تمرکزبالای بازیکنان کاله در دفاع باعث پیروزی بر ذوب‌آهن شد

سرمربی تیم کاله مازندران، تمرکز بالای بازیکنان تیمش در دفاع حملات تیم حریف را باعث پیروزی برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد.

" علی آرزومندی" چهارشنبه شب پس از پیروزی ارزشمند تیمش کاله مازندران برابر مهمانش تیم ذوب‌آهن اصفهان در آمل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی حساسی بود و خوشحالم بازیکنانم در این مسابقه مهم با تیم دوم جدول تمرکز خودشان را حفظ کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در این مسابقه در مقایسه با بازی پالایش نفت آبادان تمرکز بهتری در دفاع داشتند و همین موضوع و البته تلاش زیاد آن‌ها در جریان مسابقه باعث پیروزی تیمش شده بود.

 امیداورم برابر شهرداری گرگان هم با تمرکز باشیم

سرمربی تیم کاله مازندران ابراز امیدواری کرد: بازیکنان تیمش همین تمرکزی را که برابر تیم ذوب آهن اصفهان داشتند برابر شهرداری گرگان هم حفظ کنند تا بازی خوب و در شأن کاله به نمایش بگذارند.

آرزومندی تصریح کرد: ما همیشه امیدوار هستیم برابر تیم شهرداری گرگان که صدرنشین لیگ و قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر است، بازی سختی هست؛ اما از الان ناامید نیستیم.

وی دربخش دیگری حضور پرشور هواداران آملی تیم کاله مازندران برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان را نقطه قوت و انگیزشی این بازی اعلام کرد.

سرمربی تیم کاله مازندران ادامه داد: هواداران ما در بازی با ذوب‌آهن به خوبی از تیم کاله حمایت کردند و قوت قلب خیلی خوبی برای بازیکنان بودند.

به گزارش ایسنا، تیم کاله مازندران در ادامه بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های چهارشنبه شب در بازی خانگی در آمل با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۳ مهمان پرآوازه خود ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401121712780
  • خبرنگار :