مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

واگذاری ۱۵۳۵ واحد مددجویی در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان از ساخت یک هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در گلستان طی سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عیسی بابایی ظهر امروز در آیین افتتاح مسکن مددجویان در روستای عباس آباد شهرستان علی آباد کتول با تبریک ایام خجسته نیمه شعبان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره تلاش کرده تا در راستای کمک به مردم و دولت رسالت‌های خطیر خود را با دقت و جدیت به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه استان گلستان یکی از استان هایی است که موضوع ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان در آن با جدیت در حال پیگیری است، اضافه کرد: نگاه مثبت و حمایت استاندار محترم گلستان یکی از علت های اصلی این موضوع است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این آیین با بیان اینکه دو رویکرد اشتغال و مسکن مددجویان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: عملیات احداث ۲ هزار ۶۸۴ واحد مددجویی در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار گرفته بود که امروز و همزمان با نیمه شعبان هزار و ۵۳۵ واحد مسکونی پس از تکمیل به خانوار تحت پوشش تحویل داده شد.

 بابایی با تاکید بر اینکه این مساکن با هم‌افزایی و همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) احداث شده است، اضافه کرد: برای احداث واحدهای مذکور در سال‌جاری ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان، ایزوگام و ۲ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

وی از اجرای طرح پیوست اشتغال به مساکن احداثی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: این طرح با احداث پنل‌های خورشیدی بر سقف مساکن اجرا می‌شود و شرکت برق اقدام به پیش خرید ۲۰ ساله برق تولیدی از این پنل‌ها کرده و درآمد ناشی از فروش برق به خود مددجویان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401121712606
  • خبرنگار : 50039