رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: محور دزفول – شوشتر ۶۰ کیلومتر طول دارد که ۳۰ کیلومتر از این مسیر به صورت چهارخطه است و ۳۰ کیلومتر دیگر آن از سال ۱۳۹۹ در حال چهار خطه شدن است.
وی افزود: این پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از محل منابع ملی و ماده ۵۶ در حال تامین منابع است تا بتوانیم به سرعت آن را اجرایی کنیم.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به چالشهای اجرای این پروژه گفت: این پروژه در دو قطعه ابتدایی خود و در حدود ۱۰ کیلومتر دارای معارض است که در حال پیگیری برای حل مشکلات آن هستیم تا معارضان این محور رفع و طرح به سرعت نهایی شود.
بهرامی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حل مساله معارضان این طرح هستیم، عنوان کرد: مساله معارضان اراضی موردنیاز برای اجرای این طرح مهمترین چالش برای تکمیل پروژه است که البته در این زمینه با هماهنگی فرمانداری در حال حل مشکل هستیم.
وی افزود: در ۴ کیلومتر از مسیر همه ابنیه لازم اجرایی و تکمیل شده و در ۱۲ کیلومتر دیگر نیز پروژه با پیشرفت فیزیکی بالایی در حال اجرا است و تقریبا به مرحله روسازی رسیده است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار در نیمه اول سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ کیلومتر از مسیر چهارخطه دزفول – شوشتر به بهرهبرداری خواهد رسید.
انتهای پیام