فرش پادری چی بخرم؟

اولین فضایی که افراد هنگام ورود به هر خانه‌ای به آن توجه می‌کنند، ورودی آن است. پس باید ورودی منزل شما به‌گونه‌ای باشد که حس و حال خوبی به شما القاء کند. بهترین ابزار برای استفاده در چیدمان فضای ورودی خانه فرش است و شما می‌توانید با انتخاب و خرید یک فرش سایز پادری ورودی منزل خود را دگرگون کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از مدما، اینکه چه طرح فرشی، چه سایزی یا چه مدل فرش پادری انتخاب کنید که با فضای دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری داشته باشد انتخاب بسیار مهمی خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا اصول کلی و راهنمای انتخاب فرش پادری مناسب دکوراسیون‌ها و فضاهای مختلف را به شما عزیزان آموزش دهیم.

انواع مدل‌های فرش پادری

فرش‌های پادری قیمت‌های متنوعی دارند و حتی شما می‌توانید با 100 هزار تومان فرش پادری بخرید! اما قطعاً آن کیفیتی که مد نظرتان هست را نخواهید داشت. برخی از مدل‌های پادری را با توضیحات مختصر به شما عزیزان ارائه می‌کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

فرش پادری مدما: پادری‌های مدما به واسطه قابل شستشو بودن در ماشین لباسشویی یکی از گزینه‌های خیلی مناسب بازار هستند. علاوه بر قابلیت شستشو در لباسشویی این مدل پادری دو لایه است و لایه زیرین از مواد ضد لغزش تولید شده و تحت هیچ شرایطی در سطوح مختلف سُر نمی‌خورد. از دیگر مزیت‌های این فرش می‌توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد و همچنین رنگ‌بندی و طرح و نقش زیادی که دارد. بیش از 1500 پادری در طرح، نقش و رنگ‌بندی مختلف را می‌توانید در وب‌سایت مدما ببینید و خرید خود را انجام دهید. عیبی که فرش‌های پادری مدما دارند این است که در ابعاد گرد، نیم دایره و بیضی عرضه نمی‌شوند.

پادری‌های سنگی: نوعی دیگر از فرش‌های پادری که می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای قرار دادن جلوی درب ورودی باشد پادری‌های سنگی هستند. طرح متفاوت این پادری‌ها نسبت به سایر مدل‌های پادری کمی خاص‌تر است و نسبتاً پرفروش هستند. سنگ‌های به‌کار رفته در این نوع پادری بیشتر سنگ‌های رودخانه‌ای هستند و لایه زیرین آنها چرم مصنوعی است.

پادری‌های سنگی دو عیب بزرگ دارند که یکی وزن زیاد و دیگری لغزنده بودن آنها روی سطوح سرامیکی است. از آن جا که سایز پادری‌ها کوچک است و نمی‌توانید آن را با قرار دادن وسایل مهار کنید، برای رفع مشکل لغزنده بودن فقط می‌توانید از ترمز فرش استفاده کنید که راه حلی موقتی است اما از مزیت‌های این پادری می‌توان به جارو کشیدن و تمیز کردن آسان‌تر نسبت به مدل‌های بافتنی و نمدی اشاره کرد.

پادری‌های چرم و پوست: این مدل پادری‌ها از چرم یا پوست طبیعی حیوانات تولید می‌شوند و در دکوراسیون‌های سنتی و مدرن می‌توانید از این نوع پادری‌ها استفاده کنید. قیمت این مدل پادری‌ها بیشتر از سایر مدلها است و از جمله معایبی که دارند می‌توان به لغزنده بودن مدل‌های چرمی و پوستی و همچنین جارو کشیدن سخت مدل‌های پوستی اشاره کرد. از نظر رنگ‌بندی این مدل پادری‌ها بیشتر در رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای روشن و تیره تولید می‌شوند.

پادری‌های پرز بلند: نوعی از پادری‌های مدرن با پرزهای بلند وجود دارد که بیشتر در دکوراسیون‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرش‌های شگی یا همان فرش پرز بلند در سایز پادری می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد اما باید به چند نکته مهم دقت کنید. این فرش‌های به واسطه پرزهای بلندی که دارند امکان جارو کردن را برای شما سخت خواهند کرد؛ همچنین ورودی خانه دائماً در معرض کثیف شدن خواهد بود و باید پادری انتخاب کنید که تمیز کردن و شستن آن راحت باشد.

پادری‌های نمدی: این نوع پادری‌ها کیفیت خوب و دوام عالی‌ای دارند. برای استفاده در منازلی که دکوراسیون سنتی‌تری دارند استفاده از پادری‌های نمدی پیشنهاد می‌شود. باید این نکته را مدنظر داشته باشید که پادری‌های نمدی با توجه به جنسی که دارند مو به آنها می‌چسبد و امکان جارو کشیدن آنها کمی سخت است اما با توجه به قیمت و دوامی که دارند می‌توانند یکی از گزینه‌های شما برای خرید پادری باشند.

پادری‌های کاموایی و بافتنی: این مدل پادری همانند پادری‌های نمدی دوام خوبی دارند اما علاوه بر جذب مو، گرد و خاک زیادی نیز به خود جذب می‌کنند که فرآیند شستشو و جارو کشیدن را برای شما سخت‌تر خواهند کرد. قیمت پادری‌های کاموایی و بافتنی از جنس نمدی ارزان‌تر است و می‌توانند با توجه به قیمتشان یک گزینه خرید باشند.

چه مدل فرش پادری بخریم؟

بین مدل‌های بررسی شده پادری‌های مدما و پادری‌های سنگی از نظر تمیز کردن راحت‌ترین گزینه هستند و پس از این دو مدل پادری‌های چرمی تمیز شدن راحت‌تری نسبت به سایر پادری‌ها دارند. اگر ضد لغزش بودن برایتان مهم است بهترین انتخاب شما پادری مدما است؛ همچنین از نظر تنوع طرح و نقش پادری‌های مدما بیشترین تنوع طرح و نقش را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهند. اینکه شما برای خرید پادری چه مدلی انتخاب کنید به بودجه، نوع استفاده و دکوراسیون منزل شما بستگی خواهد داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • دوشنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401120705129
  • خبرنگار : 30188

برچسب‌ها