ایرانسل تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را دریافت کرد

ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران شب گذشته، ۶ اسفند ۱۴۰۱، با حضور فعالان علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی و قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت‌کنندگان و به‌ عنوان تنها اپراتور تلفن‌ همراه، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.

در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، به ویژه در حوزه ارتباطات دیجیتال، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.

در این مراسم، همچنین پیام خانم دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیام، برتری و سرآمدی را یکی از موضوع‌های مهم و دغدغه اصلی در روابط عمومی دانست و تأکید کرد: وقتی شما به تعالی، سرآمدی یا برتری در روابط عمومی فکر می‌کنید، یعنی به طور دائمی و مدام، به طرح جدیدی می‌اندیشید که خطاها و ضعف‌های خود را بیابید و برای غلبه بر آن‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به بهبودی مستمر برسید. مطمئنم که این رویکرد می‌تواند در تبیین و نمایش ظرفیت‌های روابط عمومی مؤثر باشد.

روابط‌ عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با پیشبرد اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه‌های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401120704986
  • خبرنگار : 30188

برچسب‌ها