رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد:

به‌دور از جدال‌های باطل به دنبال توسعه فرهنگ نقدپذیری هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: به‌دور از جدال‌های باطل به دنبال توسعه فرهنگ نقدپذیری هستیم.

محمدرضا معظمی گودرزی در مراسم افتتاحیه کرسی‌های آزاداندیشی که امروز ۳۰ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی،  رقابت کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی واحدهای بروجرد، الیگودرز و دورود به میزبانی واحد بروجرد آغاز و تا روز سه شنبه ۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها ۴۶ تیم از واحد بروجرد، ۸ تیم از واحد الیگودرز و ۶ تیم از واحد دورود به رقابت می‌پردازند.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: اید این فرصت‌های گفت‌وشنود را قدر بدانیم که باعث شده در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کنیم.  

معظمی اضافه حرد: ما به دنبال توسعه فرهنگ نقدپذیری به دور از جدال‌های باطل هستیم، هدف گفت‌وگو با دانشجویان و اساتید است و از نظرت یکدیگر استفاده و فرصتی برای رشد و بالندگی کشور عزیزمان ایجاد کنیم.  

وی بیان کرد: معجزه اسلام، کتاب قرآن بوده که همواره بر تعامل و گفت‌وگو تأکید کرده است. اگر ما با یکدیگر گفت‌وگو نکنیم و نظرات همدیگر را نشنویم و در یک فرصت مساوی حرف‌ها و نظرات یکدیگر را گوش نکنیم مجبور هستیم خوراک‌های تبلیغاتی و خبری را که به نادرست از رسانه‌های بیگانه منتشر می‌شود و در فضای مجازی به خورد جوانان ما می‌دهند نتایج آنان را بپذیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ادامه داد: شاخصه‌های غربی، مناسب مقایسه کشورها نیستند ولی با همین شاخصه‌های غربی نیز اگر مقایسه کنیم که خیلی از آنها با فرهنگ ایرانی اسلامی ما سازگار نیستند خیلی از آنها نشان‌دهنده رشد کشور به خصوص در حوزه‌های علمی بوده که منشا آن دانشگاه است که البته باید از نتایج این کرسی‌ها در جهت انجام جهاد تبیین استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401113022623
  • خبرنگار : 50175