چهارمحال و بختیاری گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح سه‌شنبه روند تدریجی افزایش نسبی دمای هوا در استان پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پایان هفته نیز در برخی ساعات افزایش ابر در سطح استان مشاهده می‌شود

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز و فردا آسمان استان صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین استقرار هوای سرد برای صبح فردا در سطح استان انتظار می‌رود.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از صبح سه‌شنبه روند تدریجی افزایش نسبی دمای هوا در استان پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پایان هفته نیز در برخی ساعات افزایش ابر در سطح استان مشاهده می‌شود روز سه‌شنبه نیز بر سرعت افزایش باد در استان افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری وقوع بارش‌های رگباری در بخش‌هایی از چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود روز یکشنبه هفته آینده نیز یک سامانه بارشی استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که تغییرات این سامانه طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بن با دمای منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه چهارمحال و بختیاری بود همچنین شهرکرد و اراک با کمینه دمای منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مراکز استان در کشور ثبت شدند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401113022286
  • خبرنگار : 50454