با رونمایی از "بازارگاه گردشگری" اپلیکیشن تاپ؛

امکان سفر با تسهیلات ارزان قیمت برای خانواده‌ها فراهم شد

در جریان برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری طی مراسمی از "بازارگاه خدمات گردشگری سفر تاپ" سوپر اپلیکیشن تاپ رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در این مراسم احمد خورشیدسوار مشاور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در امور فناوری‌های نوین، محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، بهرام هنرپرور مدیر روابط عمومی بانک، حامد نیک مدیر ارشد واحد تجاری خانواده و سبک زندگی تاپ و همچنین برخی مدیران ارشد تجارت الکترونیک پارسیان و رئیس و اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور حضور داشتند.
"بازارگاه گردشگری سفرهای تاپ" کمکی در تسهیل سفر خانواده
مدیر ارشد واحد تجاری خانواده و سبک زندگی تاپ در تشریح ویژگی‌های این خدمت جدید با عنوان "بازارگاه سفر تاپ" توضیح داد: این بازارگاه خدمتی است در راستای تسهیل سفر خانواده‌ها و رونق حوزه گردشگری و طرح تسهیلات خانواده پرشور پارسیان که در اقدامی مشترک میان بانک پارسیان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جهت تسهیل خرید در این بازارگاه عرضه شده است.
حامد نیک گفت: این امکان در "بازارگاه گردشگری" تاپ فراهم شده تا با استفاده از تسهیلات تا سقف 30 میلیون تومانی با شرایط بازپرداخت یک ساله و سود 4 درصد کمکی در جهت تأمین هزینه‌های سفر و نیازهای رفاهی خانواده فراهم شود.
وی با بیان این که در مرحله اول اجرای این طرح خدمات "بازارگاه گردشگری" به کارکنان سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دارای حداقل صد نفر پرسنل ارائه می‌شود، اظهار داشت: با وجود بیش از دوازده میلیون کاربر در اپلیکیشن تاپ این فرصت بی‌نظیر برای آژانس‌های مسافرتی فراهم است تا خدمات خود را برای مشتریان به نمایش بگذارند. تاپ با عدم تصدی‌گری قصد دارد بستری مناسب برای ارائه خدمات آژانس‌های خدمات مسافرتی ایجاد نماید.
نیک، ویژگی‌های "بازارگاه گردشگری" در راستای تسهیل سفر، توسعه و رونق صنعت گردشگری در کشور را اثرگذار دانست و گفت: آژانس‌هایی در این بستر می‌توانند حضور داشته باشند که در یک بازار رقابتی از قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع در ارائه خدمات تور، بلیت و هتل برخوردار باشند.

یکی از مزیت‌های رقابتی در تاپ نسبت به سایر رقبا نوع مدیریت است

مشاور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در امور فناوری‌های نوین نیز در خصوص به‌کارگیری دانش نوین در توسعه صنعت گردشگری، اظهار داشت: امروزه مدل حکمرانی در دنیا با استفاده از فناوری‌های نوین دچار تغییر شده و این تغییر در مدیریت و هدایت هر حوزه‌ای مشهود است؛ از این رو صنعت گردشگری در کشور ما نیز به واسطه فناوری‌های نوین دچار تحول جدی شده و ساختارهای گذشته در آن پاسخگو نیست.
احمد خورشید سوار با بیان این که قاعدتاً وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز در مدل حکمرانی جدید جایگاه خود را تبیین کرده است، گفت: به‌کارگیری و استفاده از فناوری‌های جدید و خلاقانه در جایگاه رگولاتور و نه به عنوان عاملیت انجام امور از اولویت‌های جدی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است.
وی افزود: از این رو سعی کردیم تسهیل‌گر فضاهای استارت آپی، دانش بنیان و خلاق باشیم و بخشی از برنامه و اهداف خود را در این بستر پیش ببریم.
مشاور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در امور فناوری‌های نوین با اشاره به سابقه همکاری این وزارتخانه با اپلیکیشن تاپ در گذشته، عنوان کرد: به تازگی نیز طی یک فعالیت مشترک ذیل تبصره 18 این امکان فراهم شد تا با راه‌اندازی "بازارگاه گردشگری" در بستر این اپلیکیشن بتوانیم با تحریک تقاضا و ارائه تسهیلات در جهت اجرای سیاست سفر ارزان قیمت در کشور اقدام مؤثری انجام پذیرد.
وی با بیان این که اپلیکیشن تاپ یکی از چهارده شرکت دانش بنیان مورد توجه و طرف همکاری وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه صنعت گردشگری و صنایع وابسته به آن است، گفت: یکی از مزیت‌های رقابتی در تاپ نسبت به سایر رقبا نوع مدیریت است، چرا که این مجموعه بر ارتباط و تعامل دو سویه میان بخش خصوصی و دولتی در جهت تسهیل و تکمیل خدمت‌رسانی به مردم تأکید دارد.
بانک پارسیان با نگاه مسئولیت اجتماعی سودآوری را دنبال می‌کند

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان نیز در آیین رونمایی از "بازارگاه گردشگری" اپلیکیشن تاپ اظهار داشت: بحث حمایت بانک پارسیان از حوزه گردشگری از سال 97 و طی جلسات و دیدارهایی که مدیر عامل بانک با وزیر و مسئولین ارشد وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت، کلید خورد؛ ضمن این که در برنامه بازاریابی بانک گردشگری حوزه جذابی بود.
محمدرضا پارسا فرد گفت: تأکید وزارتخانه در این زمینه حمایت از هر دو بخش عرضه و تقاضا بود و ما نیز در تأمین این خواسته تمرکز خود را بر تقاضا قرار دادیم، چرا که با حمایت از این بخش به طور غیرمسقیم حمایت از بخش عرضه نیز صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به این که اپلیکیش تاپ به پشتوانگی بانک پارسیان از یک زنجیره کامل خدماتی از قبیل تجارت الکترونیک، خدمات اعتباری و غیره .... برخوردار است، گفت: با توجه به چنین شرایطی امکان خدمات‌دهی به هر دو بخش عرضه و تقاضا در "بازارگاه گردشگری" به شکلی مطلوب فراهم است و به نوعی وجه تمایز تاپ در ارائه خدمات در حوزه سفر در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ها در این موارد است.
پارسا فرد، حمایت وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از محل منابع حمایتی و همچنین منابع مالی که بانک پارسیان در جهت پرداخت تسهیلات سفر تخصیص داده است را یک امکان فوق‌العاده برای متقاضیان "بازارگاه گردشگری" در استفاده از تسهیلات با نرخ ترجیحی عنوان کرد و گفت: در مراحل بعدی امکان بهره‌مندی از این خدمات برای تمامی افراد حقیقی که احراز هویت شده و مشتری بانک باشند، فراهم خواهد شد.
وی همچنین تأمین سودآوری بانک در ورود به این حوزه را از گردش مالی حاصل میان مشتریان عنوان کرد و افزود: حتماً از منافع مربوطه در راستای ارتقاء خدمات استفاده خواهیم کرد.
مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان در ادامه تصریح کرد: با بررسی‌هایی که انجام دادیم، مشخص شد سه حوزه تأمین مایحتاج عمومی زندگی، تأمین لوازم خانگی و امکان سفر در شرایط فعلی اقتصاد کشور برای مردم حائز اهمیت است؛ از این رو بانک پارسیان در نظر دارد در تأمین این موارد تسهیلات با نرخ ترجیحی را به مشتریان و هم‌میهنان عرضه کند که در مرحله اول تسهیل سفر ارزان برای خانواده‌ها با عنوان تسهیلات خانواده پرشور پارسیان در دستور کار قرار داد.
وی تأکید کرد : بانک پارسیان همواره بحث سودآوری را با نگاه مسئولیت اجتماعی دنبال می‌کند و سعی دارد تا نقش خود را به عنوان یک نهاد مالی در بحث‌های اجتماعی کشور پررنگ و مطلوب ایفا کند.
"بازارگاه گردشگری" تاپ با سایر اپلیکیشن‌های خدمات سفر متمایز است
حسام محمودی یک فعال حوزه خدمات هوایی و جهانگردی نیز ارائه خدمات گردشگری در بستر اپلیکیشن‌ها را اقدامی مؤثر در ترغیب تقاضا و تقویت بازار رقابتی در این حوزه دانست و گفت: با پیشرفت رسانه‌های نوین ارتباطی، رسانه‌های مکتوب مانند گذشته کارایی لازم را برای بازاریابی در صنف آژانس‌ها و تورهای گردشگری ندارند؛ از این رو برنامه‌های فعال در این حوزه می‌توانند بهترین ویترین برای نمایش خدمات و جذب مشتری باشند.
وی تمایز ارائه خدمات سفر در سوپر اپلیکیشن تاپ را با سایر موارد مشابه در پشتوانه قوی، تعداد کاربر و تسهیلات در نظر گرفته شده با کارمزد بسیار پایین برای انجام سفر عنوان کرد و گفت: در شرایط اقتصادی فعلی امکان سفر برای تمام اقشار فراهم نیست؛ از این رو تسهیلاتی که در "بازارگاه گردشگری" اپلیکیشن تاپ دیده شده است، علاوه بر افزایش تقاضا بر تقویت صنعت گردشگری و رونق کسب و کار صنوف وابسته به آن نیز اثرگذار خواهد بود.

شایان ذکر است سازمان‌هایی که درخواست تسهیلات را برای کارکنان خود دارند و آژانس‌های مسافرتی که خواهان مشارکت در طرح هستند جهت کسب اطلاعات لازم می‌توانند از طریق وب‌سایت top.ir و یا با شماره 02192002318 تماس بگیرند.
گفتنی است سوپر "اپلیکیشن تاپ" یک مرجع کامل خدمات فین تک و پرداخت و همچنین خدمات مالی و اعتباری، بازار سرمایه و ارائه‌کننده یکی از بهینه‌ترین و جدیدترین ابرازهای حوزه پرداخت در کشور است.
این مجموعه یکی از شرکت‌های بانک پارسیان است که ارائه‌کننده بیش از 70 خدمات کاربردی مبتنی بر سیستم تلفن همراه هوشمند می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401112317956
  • خبرنگار : 30188

برچسب‌ها