توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آرد به واحدهای خبازی استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار تن آرد به واحدهای خبازی سطح استان زنجان در دی‌ماه سال‌جاری توزیع شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلوی است، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ هزار کیسه آرد به واحدهای نانوایی بربری، سنگک، لواش و ... در قالب آرد نوع یک، نوع دو توزیع شده است.

وی بیان کرد: آردهای توزیع شده در قالب قالب آرد نوع یک، نوع دو از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و به دست نانوایان عزیز زنجانی رسیده است.

زمانی بیان کرد: گندم واحدهای خبازی با قیمت های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

این مسئول گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می‌شود که حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401111712836
  • خبرنگار :