در نشست رئیس جهاددانشگاهی سمنان با خیرین سلامت تأکید شد؛

تسریع در ارائه خدمات تخصصی پزشکی با همکاری خیرین سلامت در سمنان

نشست بررسی همکاری جهاددانشگاهی استان سمنان و خیرین سلامت به منظور تامین ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم در سمنان برگزار شد.

علی منصفی راد ۱۷ بهمن ماه در این نشست که با خانواده یکی از خیرین بزرگ شهر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری، حمایت و پشتیبانی خیرین حوزه سلامت و همچنین نظر مثبت و مساعد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان ان‌شاءالله بتوانیم ساختمان مناسبی برای راه اندازی درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان تهیه و فراهم کنیم.

وی افزود: جهاددانشگاهی سمنان آمادگی دارد برای تسریع در ارائه خدمات پزشکی تخصصی در حوزه دیابت، ترمیم زخم، غربالگری سرطان پستان، درمان ناباروری و... از ظرفیت و همکاری خیرین حوزه سلامت و نگاه مثبت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استفاده کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: در همین راستا برای تهیه ساختمان درمانگاه تخصصی دیابت در سمنان با یکی از خیرین خوشنام شهر سمنان توافقات اولیه انجام شده است و مردم استان به زودی می توانند از خدمات این درمانگاه در حوزه دیابت و ترمیم زخم استفاده کنند.

منصفی راد یادآور شد: اواخر دی ماه گذشته موافقت اصولی تأسیس درمانگاه تخصصی دیابت و درمان زخم جهاددانشگاهی استان سمنان، با هدف پیشگیری و درمان دیابت صادر شده است، زمینه فعالیت آن شامل ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی همه جانبه در حوزه  دیابت و با نگاه ویژه به درمان زخم پای دیابتی و انواع زخم های مزمن است.

وی ادامه داد: رویکرد این مرکز ارائه درمان مناسب و مؤثر، تلاش در جهت تسریع روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات بیماری دیابت است خواهد بود، و فعالیت اصلی این درمانگاه در حوزه درمان دیابت، نیز شامل خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه دیابت، حوزه درمان انواع زخم ها، خدمات عمومی و خدمات تخصصی در حوزه زخم است.

وی اضافه کرد: این مرکز با تکیه بر انجام درمان های نوین برای بهبود انواع زخم های مزمن خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارائه خواهد داد تا بتواند با یاری خدا گام مهمی در کاهش آلام بیمارانی که از انواع زخم های مزمن رنج می برند برداشته و به ارتقاء سطح زندگی این عزیزان و همچنین تسریع روند بهبودی کامل، بدون از دست رفتن عملکرد اجتماعی بیماران مذکور کمک شایانی ارائه دهد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401111712669
  • خبرنگار : 30077