۱۰۰۰ برنامه محوری مساجد گلستان در دهه فجر

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر هزار و ۶۵ برنامه فرهنگی در مساجد گلستان برگزار می شود.

مهدی بیکی بعدازظهر شنبه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام دهه فجر به منظور آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب اسلامی ایران در ۶ مسجدی که همجوار مدرسه است، برنامه های شاد فرهنگی برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه در مساجد ۱۰ شهرستان جشن های مردمی دهه فجر برگزار می شود، افزود: موضوع جهاد تبیین با حضور کارشناسان مذهبی از اهم برنامه این مسجد است.

بیکی تصریح کرد: برنامه تریبون آزاد در مساجد شهرستان را خواهیم داشت و نوجوانان می توانند با حضور در این تریبون ها مسائل خود را مطرح و از کارشناسان پاسخ دریافت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد ادامه داد: سرود انقلابی، میثاق نامه با شهدا، پلاکارد نویسی برا نوجوانان با موضوع انقلاب، مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوان، از برنامه های اجرایی در مساجد استان به مناسبت ایام الله دهه فجر است.

وی با تاکید بر اینکه هشتک سهم من در فضای مجازی راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان سهم خود را نسبت به انقلاب بیان می کنند آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.

بیکی با بیان اینکه به زیباترین تزیین مسجد به مناسبت دهه فجر هدیه اهدا خواهد شد، ادامه داد: همه مساجد نسبت به زیباسازی مساجد با صرف کمترین هزینه همت کنند و تصاویر آن را ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه یک هزار و ۶۵ برنامه با ۴۷ عنوان به مناسبت دهه فجر در مساجد استان برگزار می شود، اضافه کرد: فضاسازی مساجد، جشن های انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، نشست بصیرتی، ایستگاه صلواتی، مسابقات ورزشی، تکریم از پدران تاثیرگذار در مساجد، مسابقات هنری و فرهنگی، نشست جهاد تبیین، محفل انس باقرآن، کمک های مومنانه، شب شعر انقلابی ،اردوهای فرهنگی، ویزیت رایگان، نصب پرچم بر سردر منازل شهدا، جشن ولادت امیرالمومنین و نورافشانی مساجد، پیاده‌روی عمومی، نشست عقیدتی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهم برنامه های دهه فجر مساجد استان است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110805942
  • خبرنگار : 50477

برچسب‌ها