استاندار آذربایجان غربی:

تعهدات سفرهای شهرستانی محقق می شود

استاندار آذربایجان غربی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح سفرهای شهرستانی، اظهار کرد: سفرهای شهرستانی در راستای تحقق مطالبات مردم و با برنامه ریزی ‌کامل اجرا می شود و در دور اول سفرها توانستیم به تمامی شهرستانهای استان سفر کنیم.

محمدصادق معتمدیان 6 بهمن در جمع شهروندان شهر محمودآباد شاهین دژ افزود: وعده های داده شده در سفرهای شهرستانی محقق می شود و در این راستا تمامی مدیران دستگاهای اجرایی و خدمات رسان باید تلاش کنند.

وی با اشاره به حمایت مالی از شهرداری‌های تازه تاسیس استان با هدف برآورد انتظارت مردم گفت: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار این شهرداری ها قرار می گیرد تا این شهرداری‌ها بتوانند با اجرای طرح های مختلف، درآمد پایدار داشته باشند.

معتمدیان افزود: مطالبات مردم مناطقی که به شهر ارتقاء یافته اند، بحق بوده و دولت نیز تلاش می کند این انتظارات را برآورده کند.

وی همچنین گفت: قانون اختیاراتی به شهرداری برای تصمیم گیری و سرمایه گذاری در پروژه های شن و ماسه و یا بخش معادن داده تا بتواند درآمدزایی کند و در نهایت به نفع شهروندان خدمات ارائه دهد.

معتمدیان ایجاد زیرساخت های فرهنگی را یکی دیگر از نیازهای شهرهای نوپا دانسته و گفت: احداث فضاهای ورزشی و تفرجگاه، توجه به بخش سلامت و درمانگاه و پزشک از دیگر مطالبات بحق شهروندان است که در دستور کار قرار دارد.

استاندار در ادامه افزود: چهاربانده کردن مسیر میاندوآب به شاهین دژ و شاهین دژ به تکاب از ضروریات این منطقه است که توسط اداره کل راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401110604803
  • خبرنگار : 50136

برچسب‌ها