دبیر ستاد اعتکاف کرمانشاه:

ثبت نام معتکفین از فردا در کرمانشاه آغاز می‌شود

رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

 عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، از اعتکاف به عنوان یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: امسال بعد از وقفه سه ساله به دلیل شرایط کرونایی، این مراسم معنوی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 سروری با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع تمامی شهرستان‌های استان، گفت: این مراسم در شهر کرمانشاه در دو مسجد شامل مسجد جامع برای خواهران و مسجد حاج شهبازخان برای برادران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه ادامه داد: برای اعتکاف خواهران ظرفیت 500 نفری و برای آقایان ظرفیت 300 نفری در نظر گرفته شده که در صورت استقبال متقاضیان امکان افزایش ظرفیت‌ها به تعداد محدود وجود دارد.

وی محل ثبت نام معتکفین را مساجد محل برگزاری اعتکاف عنوان کرد و افزود: متقاضیان از فردا(ششم بهمن) تا دهم بهمن  فرصت دارند با مراجعه به مساجد محل برگزاری اعتکاف برای ثبت نام در این مراسم معنوی اقدام کنند.

 سروری با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف از غروب روز 15 بهمن همزمان با شروع ایام البیض، گفت: متقاضیان تا پایان ایام البیض(17 بهمن) در مساجد معتکف خواهند بود.

وی اشاره ‌ای هم به نقش تاثیرگذار مراسم معنوی اعتکاف در تلطیف روحیه افراد داشت و افزود: توصیه می‌شود افرادی که شرایط شرکت در این آیین معنوی را دارند، فرصت حضور در این مراسم معنوی را برای رسیدن به خود شناسی و خداشناسی قدر بدانند.

 انتهای پیام
 

  • چهارشنبه/ ۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401110504036
  • خبرنگار : 50180