مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد:

تبدیل وضعیت ۸۰ درصدی نیروهای ایثارگر در دستگاه‌های دولتی لرستان

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در دستگاه‌های دولتی ۸۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده و در بخش خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازنا که سوم بهمن‌ماه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با محکومیت اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در راستای تروریست خواندن سپاه پاسداران و اعلام حمایت جامعه ایثارگران از سپاه پاسداران، اظهار کرد: هیچ‌چیزی در دنیا جای سپاه پاسداران را نخواهد گرفت.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در طرح ملی مسکن جلساتی با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار برگزار شده و طر-ح ملی مسکن ایثارگران به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: در حوزه مسکن ایثارگران در شهرستان ازنا کمترین مشکل و در برخی شهرستان‌ها بیشترین مشکل را داریم که رفع این مشکل در اولویت و دغدغه جدی بنیاد شهید است.

هاشمی ادامه داد: تسهیلات کمک خرید مسکن در حال پرداخت هستند و برخی شهرستان‌ها با توجه به شرایط افراد و کسانی که در اولویت هستند، پرداخت تسهیلات روند خوبی دارد.

وی تبدیل وضعیت ایثارگران را مطالبه جدی بنیاد شهید خواند و گفت: در طول پنج ماه اخیر نزدیک به سه هزار نفر در دستگاه‌های مختلف تبدیل وضعیت شده‌اند و برخی ادارات کل استان به‌صورت صدرصد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در حوزه تبدیل وضعیت نیروها با شهرداری‌ها مشکل داریم، اضافه کرد: در دستگاه‌های دولتی در استان ۸۰ درصد تبدیل وضعیت‌ها انجام شده است و در این بخش‌های خصوصی نیز به دنبال رفع مشکل هستیم.

هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان لرستان یادآور شد: بنیاد شهید پای کار قرار دارد و از ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: ساماندهی، ساخت و مرمت گلزار شهدا توسط بنیاد شهید انجام می‌شود و انتظار می‌رود شهرداری نیز در حفظ و نگهداری گلزار شهدا ایفای نقش کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت فیلم و چاپ کتاب خاطرات شهدا نیز بنیاد شهید حمایت خود را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401110302478
  • خبرنگار : 50176