امام جمعه بندرگز:

غرب فرتوت بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زند/ از سپاه متشکریم

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه امروز غربی‌ها با یک قدرت نوظهور به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه‌اند، گفت:آنها اکنون عزادار خروج جهان از وضعیت تک‌قطبی مسلط هستند و این داستان مرگ و زندگی غرب فرتوت است.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکومیت قرارگیری سپاه در لیست تروریستی اتحادیه اروپا اظهار کرد: بدل کردن این موضوع به یک سنت مبنی بر اینکه هر کشوری به خود اجازه دهد سازمان دولتی کشور دیگری را در لیست تروریستی خود بگنجاند، می‌تواند دنیا را به یک فاجعه نزدیک کرده و یا حداقل قبح نام تروریست را بشکند تا دیگر شخصی به چنین ادعاهایی توجه نکند.

وی با بیان اینکه خشم و عقده ناگشوده دولت‌های غربی از ایران قدرتمند به یک یا دو مسئله کوچک محدود نمی‌شود، افزود: غربی‌ها با یک قدرت نوظهور مواجه هستند و هم‌اکنون عزادار خروج جهان از وضعیت تک‌قطبی مسلط هستند و این‌ها داستان مرگ و زندگی غرب فرتوت است.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه اروپایی‌ها قرن‌ها است که در دیگر مناطق دنیا آتش‌افروزی می‌کنند، بیان کرد: دولت‌های اروپایی، بانیان اصلی دو جنگ جهانی اول و دوم هستند که موجب جان باختن ده ها میلیون انسان بی‌گناه در غرب و شرق عالم(از جمله کشور ما)شد.

حسینی با تأکید بر اینکه غربی‌ها حساب این را نکرده بودند که ولایت‌فقیه و اندوه نیروهای پاکباخته در میانه میدان می‌ایستند و با تدبیر، شجاعت، خطرپذیری و مجاهدت، از تهدید بزرگ دشمن، فرصتی بزرگ‌تر برای گسترش جبهه مقاومت اسلامی می‌سازند، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش در همین دو دهه گذشته، دو بار مرتکب جنگ‌افروزی مستقیم و نیابتی در غرب آسیا و در کنار مرزهای ایران شدند و نام این دو جنگ را هم جنگ جهانی سوم و چهارم گذاشتند.

سازندگان داعش، نابودکنندگان داعش را تروریست می‌نامند!

وی اضافه کرد: بنا بود طرح خاورمیانه جدید نقشه منطقه را زیر و رو کند و کشورهای اسلامی از جمله ایران را تجزیه کند اما نقشه جامع آنها گرفتار سوءمحاسبه شد، به نظر می‌رسد آمریکا، انگلیس و برخی دولت‌های اروپایی به پیش فعالی در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار شده‌اند و دست به تحریم(نمایشی)، ایجاد جنجال‌های متعدد، فشار سیاسی و هیاهوی رسانه‌ای زدند و اخیراً نیز قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی را زمزمه می‌کنند.

امام جمعه بندرگز  با بیان اینکه اتحادیه اروپا، سپاه پاسدارانی که داعش را نابود کرده را تروریست اعلام کرده است، تأکید کرد: امروز ایران در حال نقش‌آفرینی فعال در عرصه سیاست جهانی و بازآفرینی نظم جدید است.

حسینی از سپاه به‌عنوان یکی از نهادهای انقلابی که حضور و اقداماتش موجب خوشحالی خوشنودی مردم است یاد کرد و گفت:  از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در طول سال‌های مختلف تشکر می‌کنیم، نابودی داعش، اعزام گروهای جهادی در حوادث مختلف اعم از سیل، زلزله و غیره، حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر گروهک‌های تجزیه‌طلب، ساخت موشک و حفظ امنیت کشور، تبدیل ایران به یکی از ۱۰ قدرت نظامی جهان و بازدارندگی در برابر دنیای متجاوز تنها بخشی از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401110100154
  • خبرنگار : 50491