توزیع ۴۲۰۰ جلد کتاب میان کتابخانه ها و موسسات فرهنگی قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از خرید افزون بر چهار هزار و ۲۰۰ جلد کتاب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و توزیع آنها در میان کتابخانه های عمومی و مراکز و موسسات فرهنگی هنری فعال در این منطقه خبر داد.

مهدی سلامتی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: این مبلغ از محل اعتبارات تفاهم نامه استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.

وی موضوعات این کتاب ها را شامل مباحث اجتماعی، هنری، روانشناسی، دینی، مذهبی، تاریخی، علمی، پژوهشی، داستان و کودک و نوجوان اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ادامه داد: تشویق و ترغیب مردم جزیره قشم بخصوص نسل جوان و کودکان و نوجوانان به مطالعه و بالا بردن سطح سرانه مطالعه این جزیره از اهداف مهم این اداره کل بشمار می رود و برای نیل به این هدف از مدیران و دست اندر کاران مراکز و موسسات فرهنگی انتظار می رود که در این راه با این اداره کل بیش از پیش همکاری کنند.

وی در پایان گفت: در نمایشگاه کتاب امسال جزیره قشم از ۲۰ کتاب جدید که توسط نویسندگان و مولفان قشمی به رشته تحریر درآمده اند طی مراسمی رونمایی و فراخوان انتخاب کتاب سال قشم نیز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه ازاد قشم در راستای توسعه کتابخوانی در این جزیره منتشر شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401110100055
  • خبرنگار :