امام جمعه نهاوند:

دشمنان به علت شکست‌هایشان از سپاه کینه و عقده دارند

امام جمعه نهاوند گفت: اتحادیه اروپا عقده و کینه نسبت به سپاه و عملکرد این نهاد مقدس دارند و از پیشرفت‌های این نهاد عصبانی و ناراحت هستند.

حجت‌السلام عباس‌علی مغیثی جمعه ۳۰ دی‌ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه نهاوند، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند همه ما سپاهی بوده و همه پشتیبان سپاهیان قهرمان و بسیجیان همیشه در صحنه هستیم.

وی افزود: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای این انقلاب مردمی و اسلامی است و به حق به خوبی به وظایفشان عمل کردند.

مغیثی ادامه داد: دشمنان باید ناراحت باشند چراکه هر برنامه‌ای علیه انقلاب تدارک دیدند توسط سپاه و بسیج خنثی شده است.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان از همه امکانات استفاده کردند اما ناکام شدند و این شکست‌ها را از چشم سپاه و بسیج می‌بینند و به همین علت پارلمان اروپا دست به اینگونه اقدامات می‌زند.

امام جمعه نهاوند یادآور شد: امروز سپاه در مقابل نقشه‌های دشمنان ایستاده است و دشمنان از این ایستادگی و از پیشرفت‌های ایران اسلامی عصبانی هستند و دست به اقداماتی مانند اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا می‌زنند.

مغیثی بیان کرد: امروز کشور به برکت حضور مردم با بصیرت در همه عرصه‌ها و هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیشرفت کرده است و دشمنان توان دیدن این پیشرفت‌ها را ندارند.

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: دشمنان در طول این سال‌ها هر کاری توانسته‌اند انجام داده و همیشه ناکام شده‌اند و از این به بعد هم دشمنی می‌کنند و باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را بشناسیم.

مغیثی تاکید کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی کرد اما دچار اشتباه محاسباتی شد و از اعتقاد و قدرت مردم مومن ایران اسلامی خبر نداشت.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: امروز وحدت دولت و ملت ضروری است و شیاطین به دنبال تفرقه هستند و محور وحدت باید ولایت و ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشد.

وی گفت: دشمنان مشغول یکسری فعالیت‌هایی هستند تا ایران را منزوی کنند و یکی از اقداماتشان به تازگی در پارلمان اروپا بود که در اقدامی غیرقانونی سپاه را به عنوان سازمانی تروریستی اعلام کرد اما در این راه هم راه به جایی نمی‌برند.

مغیثی بیان کرد: فکر می‌کنند با این اقدامات می‌توانند از سپاه انتقام بگیرند و جلوی قدرت بین‌المللی سپاه را بگیرند اما باید بدانند مردم حامی سپاه مردمی هستند.

امام جمعه نهاوند در پایان تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر بیشتر تخریب‌ها و توهین‌ها به جایگاه ولایت و رهبر معظم انقلاب شد چراکه دشمنان می‌دانند این ولایت‌فقیه است که در مقابل نقشه‌های آنها ایستاده است.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401103020752
  • خبرنگار : 50471